پس از پذیرش استعفای امیری‌خراسانی از مدیرعاملی باشگاه مس‌کرمان


جایگزین امیری‌خراسانی تا دوشنبه معرفی می‌شود

در ادامه استعفاهای سریالی محمدتقی امیری‌خراسانی از مدیرعاملی باشگاه مس‌کرمان این بار شرکت مس استعفای این مدیر جوان را پذیرفت و طبق شنیده‌ها مدیرعامل جدید به زودی معرفی می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو، امیری‌خراسانی که از شهریورماه جایگزین علی قرایی شده بود و تا به امروز هم با حکم سرپرستی باشگاه را اداره می‌کرد در طول این مدت با مشکلات فراوان مالی روبرو بود. این مدیر جوان که زمان زیادی از مدیریتش را هم در تهران گذرانده در برابر اوضاع نابسامان مس‌کرمان تاب نیاورد.
صندلی مدیرعاملی باشگاه مس انقدر لرزان است که یک روز از زیر پای کهندل کشیده شد یک روز از زیر پای قرایی و حالا نوبت به امیری‌خراسانی رسید.
او چندین بار در طول این مدت استعفا داد تا شاید شرایط مالی این باشگاه تغییر کند.
در تمام این موارد بارها و بارها اسامی زیادی برای جایگزینی امیری نام برده شد. آخرین اسامی متعلق به محمد کهندل، علی رمضانی و محمدرضا کافی است.
مدیرعاملی امیری‌خراسانی اولین حکمی بود که خرمی‌شاد پس از نشستن بر صندلی مدیریت شرکت ملی مس ایران صادر کرد. حالا و پس از ۵ ماه مجبور به پذیرش استعفای مدیری شد که نتوانست از او حمایت مالی کند.
یکی از از دلایل مهم استعفای امیری‌خراسانی این بود که دانشگاه با انتقال او بعد از چهار ماه موافقت نکرد و مشکل اساسی و دوم او سر قراردادهای اکبر محمدی و دستیارانش و‌ بازیکنان جدید این تیم بود.
قرارداد اکبر محمدی و دستیارانش که هنوز هم ثبت نشده یکی از معضلات این باشگاه است این قراردادها که حدودا به ۷ میلیارد تومان می‌رسد هنوز به ثبت رسمی نرسیده است.
در حالی که باشگاه با مشکلات مالی روبرو است و پنجره نقل‌وانتقالاتی آن‌ها نیز بسته است بازیکنان جدیدی نیز به این تیم اضافه شده‌اند. در روزهایی که باشگاه غرق در مشکلات مالی است اما تیم فوتبال این باشگاه که تافته جدا بافته از سایر رشته‌های این باشگاه است در تعطیلات نیم فصل بدون سرمربی در تهران اردو برپا کرد.
حالا با تمام این مسائل به‌زودی مدیرعامل جدید مسی‌های کرمان معرفی می‌شود تا در ۱۱ ماه گذشته چهارمین مدیرعامل باشگاه معرفی شود و عمر مدیرعامل‌های این باشگاه به ۶ ماه هم نرسد.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114562
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.