پس از اعتراض برخی از هواداران نسبت به نتایج تیم فوتبال مس کرمان؛


برخی از بازیکنان مس کرمان از اکبر محمدی حمایت کردند

در حالی که برخی از هواداران علیه سرمربی تیم فوتبال مس کرمان شعار دادند تعدادی بازیکنان از اکبر محمدی و کادرش حمایت کردند.

به گزارش کرمان‌نو، روز دوشنبه ۲۱ اسفند پس از بازی تیم فوتبال مس کرمان با دریای بابل ته‌جدولی در لیگ دسته یک که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید برخی از لیدرها و تماشاگران مس کرمان با شعار علیه اکبر محمدی و کادر فنی‌اش خواهان برکناری او شدند.

درگیری در رختکن مس بالا گرفته بود و اعتراض برخی از این هواداران ادامه‌دار بود.

مسی‌ها دیروز نیز تمرین خود را پیگیری کردند و امروز چهارشنبه تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان در حمایت از سرمربی و کادر فنی مس با استوری با این مضمون که «آموختیم که با هم قوی‌تریم و تا آخرین لحظه در کنار هم برای اسم بزرگ مس کرمان می‌جنگیم» حمایت خود را از اکبر محمدی و کادر فنی‌اش نشان دادند.

نکته جالب در این‌باره این بود که بازیکنان مس در زمان استعفا و جداشدن محمود محمودی‌نیا در چند هفته ابتدایی فصل هیچ حمایتی از او نکرده بودند و او رفت تا اکبر محمدی هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده بگیرد.

اما اعتراض هواداران این تیم به نتایج مس کرمان در هفته‌های اخیر است.

مس کرمان در ۶ هفته گذشته تنها یک گل به ثمر رسانده و ۵ تساوی و یک برد بدست آورده است تا عملاً شانسی برای صعود نداشته باشد و همین موضوع باعث اعتراض به عملکرد فنی این تیم باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116261
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.