عتیقی مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر:


 دولت به‌صورت حرفه‌ای از بخش کلان صنعتی حمایت می‌کند

 به گزارش «کرمان نو» مدیرعامل شرکت گل‌گهر سیرجان که در حضور رئيس جمهور در بم گفت: تنها دولتی که به‌صورت حرفه‌ای از بخش‌های صنعتی کلان برای توسعه حمایت می‌کند دولت مردمی رئیسی و وزیران و معاونین این دولت هستند.

به گزارش خبرنگار «کرمان نو» ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت گل‌گهر روز جمعه در حضور رئیس‌جمهور و هیئت همراه گفت: با راه‌اندازی شرکت‌های پیشران که در زمان دولت سیزدهم رقم خورد و همچنین حمایت استاندار محترم و همراهی شورای تأمین و بخش تولید، در استان کرمان بستری برای سرمایه‌گذاری فراهم شده است که پیش‌بینی می‌شود به‌زودی در سطح استان کرمان اتفاقات خوبی رقم بخورد.
 او ادامه داد: بی شک با حمایت از پیشران‌ها که در کشور زبانزد تمام صنعتگران شده است اتفاقات خوبی در استان‌هایی که شرکت‌های پیشران در آن‌ها وجود دارد رقم می‌خورد.
 مدیرعامل شرکت گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: پروژه فاضلاب سیرجان با سرمایه‌پذیر شرکت آب و فاضلاب استان کرمان و سرمایه‌گذاری شرکت‌های منطقه گل‌گهر اعم از شرکت سرمایه‌گذاری گل‌گهر، جهاد نصر، نظم‌آوران و شهرداری سیرجان مدت پنج سال قبل در خرداد ۹۷ شروع شد.
 عتیقی ادامه داد: سرمایه‌گذاری این پروژه ۱۲۵۰ میلیارد تومان بوده که ارزش روز آن بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.
او عنوان کرد: طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ۳۸۸ کیلومتر و همچنین ظرفیت تصفیه‌خانه در شبانه‌روز حدود ۲۶ هزار و ۵۰۰ مترمکعب است.
 مدیرعامل شرکت گل‌گهر سیرجان توضیح داد: میزان پساب نهایی پروژه به دلیل اینکه پروژه‌های فاضلاب به تعداد انشعاباتی که به آن وصل می‌شود فازبندی می‌شوند حدود ۳۰۰ لیتر در ثانیه آب را به صنعت و کشاورزی‌های خاص منطقه سیرجان می‌دهد
 به گفته او تصفیه فاضلاب به روش «لجن فعال» علمی است که از روش‌های به‌روز دنیا بوده و بهترین فنّاوری دنیا در این پروژه به‌کاررفته است.
 عتیقی با اشاره به اینکه مدت بهره‌برداری شرکت گل‌گهر و آب و فاضلاب حدود ۳۵ سال است خاطرنشان کرد: افزایش سطح بهداشت عمومی، بحث‌های فاضلاب شهری، جلوگیری از آلودگی سفره‌های آبی زیرزمینی، شاخص‌های فاضلاب و استفاده از پساب در صنعت فولاد و کشاورزی از جمله مزیت‌های این سطح هستند.
 مدیرعامل شرکت گل‌گهر سیرجان گفت: در سفر قبلی رئیس‌جمهور بخش صنعت آب شهرهای شمالی با پیگیری استاندار محترم تعیین تکلیف شد و قسمت‌هایی که می‌بایست توسط شرکت‌های معدنی تعین سرمایه شود به دستور ریاست‌جمهوری و وزیر نیرو و پیگیری استاندار تعیین تکلیف شد و بخش صنعت با مشارکت پنج شرکت در حال انجام است.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106058
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.