الهامی با توپ پُر شروع کرد


شروع تمرینات مس رفسنجان با الهامی

ساکت الهامی که هفته گذشته به عنوان سرمربی تیم مس رفسنجان انتخاب شده بود از امروز تمرینات خود را با این تیم آغاز کرد.

 به گزارش کرمان‌نو به نقل از ورزش سه، حضور ساکت الهامی در راس کادر فنی مس رفسنجان یکی از اتفاقات جذاب لیگ برتر بیست و سوم خواهد بود؛ سرمربی سال گذشته هوادار که در 4 فصل گذشته دو جام قهرمانی حذفی را با تراکتور و نساجی کسب کرده، حالا در یک چالش متفاوت قرار گرفته است.

 الهامی هدایت تیمی را برعهده گرفته که سه سال بیشتر از عمر حضورش در لیگ برتر نمی‌گذرد، اما با این حال نتایج نسبتاً مناسبی گرفته و همواره در نیمه بالای جدول قرار داشته است. حالا مسی‌ها برای رقم‌زدن شرایط بهتر در لیگ پیش‌رو به سراغ مربی‌ای رفته‌اند که در هر تیمی با جنب‌وجوش زیاد و انگیزه فراوان کارکرده است.

 سرمربی نارنجی‌ها حالا تجربه فراوانی که به‌واسطه کارکردن در تیم‌های مختلف به دست آورده را همراه خود به مس رفسنجان برده و امیدوار است در یک چالش متفاوت بتواند از نارنجی‌های لیگ برتر تیمی قدرتمند و سرسخت بسازد.

 او در اولین تمرین مس رفسنجان در تهران باانگیزه فراوان کارش را شروع کرد. الهامی که تمرینات مس را زودتر از تیم‌های بزرگی مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان شروع کرده، دیروز دقایقی با شاگردان خود به گفت‌وگو پرداخت و از آرزوهای بزرگ خود برای این تیم حرف زد و جلسه با محسن آذرباد کاپیتان تیم در تمرین دیروز هم بر همین مبنا صورت گرفت.

 آنچه مشخص است، الهامی با توپ پُر وارد جنگ تمام‌عیار موفقیت در لیگ برتر شده و امیدوار است تیم جذابی را برای فوتبال ایران و به‌ویژه مردم رفسنجان بسازد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106007
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.