تهدید محرم و تجمع هوادران جواب داد؛


مطالبات رفسنجانی‌ها به ۵۰ درصد رسید

درحالی‌که باشگاه مس رفسنجان از ابتدای امسال با مشکلات مالی زیادی روبرو بود و دوشنبه‌شب نیز محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال این باشگاه اعلام کرده بود تا پرداخت‌نشدن مطالبات در تمرینات شرکت نمی‌کند و درحالی‌که صبح امروز هواداران این تیم نیز در تجمعی نسبت به مشکلات مالی این باشگاه اعتراض داشتند گویا شرکت مس با پرداخت مطالبات بازیکنان موافقت کرده و پرداختی بازیکنان از ۳۵ درصد به ۵۰ درصد رسیده است.

 به گزارش کرمان‌نو، دوشنبه‌شب ۱۴ اسفند بود که سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از پیروزی برابر استقلال اعلام کرده بود تا زمانی که مدیران به تعهدات خود نسبت به بازیکنان عمل نکنند دیگر در تمرینات شرکت نخواهد کرد.
نویدکیا تا امروز نیز پای حرف خود ماند تا در کنار تهدید او امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند هواداران این تیم نیز مقابل دفتر باشگاه تجمع اعتراضی داشته باشند و تهدید و زور هواداران باعث شود تا شرکت مس با پرداخت مطالبات بازیکنان موافقت کند و پرداختی بازیکنان از ۳۵ درصد به ۵۰ درصد رسید؛ بنابراین تمرینات مسی‌های برای بازی فردا مقابل تراکتور ازسرگرفته خواهد شد.
تیم فوتبال مس رفسنجان از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه عصر فردا (جمعه) ۱۸ اسفند در دیداری حساس در ورزشگاه شهدای مس این شهر به مصاف تیم تراکتور خواهد رفت.
مس رفسنجان با ۲۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116079
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.