رئیس حوزه قضایی فهرج از توابع استان:


شوخی مرگبار کودکانه در فهرج منجر به قتل یک کودک ۹ساله شد

 رئیس حوزه قضایی فهرج از توابع استان کرمان گفت: شوخی مرگبار پسربچه ۹ساله با اسلحه کلت کمری منجر به فوت یک پسربچه ۹ساله دیگر در بخش نگین کویر این شهرستان شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، امیرحسین بهجتی رئیس حوزه قضایی فهرج از توابع استان کرمان روز چهارشنبه با اشاره به اینکه وجود سلاح‌های غیرمجاز در منطقه تهدیدی برای امنیت شهروندان و جان انسان‌هاست، افزود: متأسفانه روز گذشته ۲ پسربچه ۹ساله در روستای الله‌آباد از توابع شهرستان فهرج با یک قبضه سلاح کلت کمری مسلح که در منزل در دسترس آنها بوده، به‌قصد بازی و شوخی به‌طرف دوست هم سن خود نشانه رفته و شلیک می‌کنند.

 او ادامه داد: متأسفانه در این تیراندازی کودک ۹ساله دیگری مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

 رئیس حوزه قضایی فهرج اعلام کرد: این کودک بلافاصله به بیمارستان شهرستان هم‌جوار (ریگان) اعزام می‌شود؛ اما در اثر اصابت گلوله به سروصورت و به دلیل شدت جراحات و خونریزی، جان خود را از دست می‌دهد.

 بهجتی گفت: دراین‌رابطه پرونده قضایی تشکیل شده و موضوع در حال بررسی است و تحقیقات تکمیلی نیز از سوی دستگاه قضایی و پلیس همچنان ادامه دارد.

 این مقام قضایی در پایان هشدار داد: نگهداری سلاح غیرمجاز جرم محسوب می‌شود و متأسفانه بی‌احتیاطی پدر خانواده و در دسترس قراردادن اسلحه غیرمجاز منتهی به این حادثه دلخراش و غیرقابل‌جبران شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114600
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.