تقسیم امتیازها در سیرجان


طلسم گل نخوردن گل‌گهر شکست

گل‌گهر سیرجان اولین گل فصل جدید رقابت‌هایش را دریافت کرد و با تقسیم امتیاز در برابر ملوان متوقف شد.

به گزارش کرمان‌نو، هفته‌ی چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور امشب سه‌شنبه ۷ شهریور با ۳ دیدار پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها گل‌گهر در سیرجان میزبان قوهای سپید انزلی بود. این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل‌گهر که در هفته‌های گذشته عملکرد خوبی در خط دفاع از خود به جا گذاشته بود امشب در مقابل ملوانی قرار گرفت که با برد پر گل هفته‌ی گذشته به سیرجان آمده بود. 

نیمه‌ی اول بازی ۲ تیم بدون موقعیت حساسی و با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید و ۲ تیم بدون هیچ گلی به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم در دقیقه ۵۷ روی سرعت بالای ملوانی‌ها و در موقعیت ضد حمله با گل رضا جعفری ملوانی‌ها از میزبان سیرجانی خود پیش افتادند. اما نتوانستند از تگ گل خود محافظت کنند و در دقیقه ۷۰ با گل سعید سحرخیزان گل‌گهری‌ها بازی را به تساوی کشاندند.

دروازه سیرجانی‌ها پس از سه کلین شیت با محمدرضا اخباری که به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده بود و به جای او محسن فروزان درون دروازه قرار گرفته بود باز شد تا اولین گل فصل جدید را دریافت کنند.

بازی با همان نتیجه یک بر یک ادامه داشت تا تقسیم امتیازها ره‌آورد ۲ تیم در هفته‌ی چهارم لیگ برتر باشد.

از حواشی این بازی اخراج زننده گل سیرجانی‌ها در دقیقه ۸۸ بازی بود سحرخیزان با کارت قرمز داور روبرو شد تا بازی بعدی تیمش را از دست بدهد.

این بازی نیز همانند بازی قبلی که گل‌گهر میزبان بود با حضور تماشاگران زن برگزار شد و به گفته‌ی مهدی جهانشاهی رییس هیات فوتبال استان کرمان مجوز حضور زنان در تمام بازی‌های خانگی گل‌گهر گرفته شده و از این پس تمامی بازی‌های این تیم با حضور زنان در کنار مردان برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108211
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.