دریا بابل یک - مس‌کرمان یک


فرار مس‌کرمانِ بحران‌زده از شکست مقابل دریا در وقت‌های تلف شده

مس‌کرمان که روزهای خوبی را سپری نمی‌کند با گل دقایق پایانی از شکست مقابل دریا بابل گریخت. سرمربیگری موقت این تیم در این مسابقه برعهده‌ی مهدی نامجو بود.

به گزارش کرمان‌نو، مس‌کرمانی‌ که پس از باخت هفته‌ی گذشته در مقابل سپاسی شیراز با استعفایی سرمربی خود روبرو شد در هفته‌ی ششم با کمک مربی محمود محمودی‌نیا به‌عنوان سرمربی موقت به مصاف دریای بابل رفت و درحالی که تا دقایق پایانی بازنده بود با گل علی وزیری‌پناه توانست بازی را به تساوی بکشاند و با یک امتیاز به کرمان برگردد.

مسی‌ها که هفته‌ی پرحاشیه‌ای را سپری کرده بودند برای خارج شدن از فشاری که بر رویشان بود نیاز به امتیاز از این مسابقه داشتند.

نارنجی‌پوشان اگرچه در دقایقی از نیمه‌ی اول بهتر از حریف کار کردند و می‌توانستند به گل برسند اما تا پایان نیمه‌ی اول بهره‌ای نبردند و در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودند. 

بهترین موقعیت مسی‌ها توسط عارف زینلی در دقیقه ۱۹ در حالی که صاحب موقعیت تک به تک شده بود توسط دروازه‌بان دریا مهار شد. در دقیقه ۳۲ بازی زینلی باز هم صاحب یک موقعیت گلزنی شد اما باز هم دروازه‌بان دریا مانع از گلزنی مسی‌ها شد.

با کم‌تر شدن فشار مس نوبت به تیم دریا رسید. آن‌ها نیز چندین موقعیت گلزنی روی دروازه‌ی مس ایجاد کردند تا در دقیقه ۴۳ با یک ارسال بلند و ضربه سر سینا خادم‌پور دروازه‌ی مس باز شود.

با شروع نیمه‌ی دوم مسی‌ها که در تلاش جبران گل خورده بودند حملاتی را روی دروازه‌ دریا ایجاد کردند.

اما تلاش نارنجی‌پوشان در ۹۰ دقیقه راه به جایی نبرد تا در دقایق تلف شده بازی علی وزیری‌پناه مس را از شکست دیگری نجات دهد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109774
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.