معاون وزیر کشور از دستگیری تروریست‌ها در ۵ استان خبر داد

معاون امنیتی سیاسی وزیر کشور گفت: افراد مختلفی را سربازان گمنام امام‌زمان در ۵ شهر و ۵ استان دستگیر کرده‌اند که این عوامل پشتیبان و مرتبط با این حادثه هستند.

به گزارش «کرمان نو» به نقل از ایرنا، معاون امنیتی سیاسی وزیر کشور گفته در حادثه تروریستی کرمان افراد مختلفی را سربازان گمنام امام‌زمان در ۵ شهر و ۵ استان دستگیر کرده‌اند که این عوامل پشتیبان و مرتبط با این حادثه هستند که در ساعات آینده گزارش مشروح آن توسط دستگاه‌های امنیتی اعلام می‌شود. 
میراحمدی بیان کرد: باقی‌مانده اجساد تروریست‌های خبیث نیز به‌دست‌آمده و هر دو تروریست عملیات انتحاری انجام داده‌اند که بخش‌هایی از بدن آنها در محل انجام عملیات به‌دست‌آمده است. 
معاون امنیتی، سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: درباره مجروحان نکته مهم این است که تعداد انگشت شماری در بخش مراقبت‌های ویژه متصل به دستگاه هستند و ممکن است تعداد بسیار کمی به تعداد شهدا افزوده شود. 
او بیان کرد: افراد مختلفی را سربازان گمنام امام‌زمان در ۵ شهر و ۵ استان دستگیر کرده‌اند که این عوامل پشتیبان و مرتبط با این حادثه هستند که در ساعات آینده گزارش مشروح آن توسط دستگاه‌های امنیتی اعلام می‌شود.
اجازه دهید گزارش نهایی را دستگاه‌های امنیتی بدهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113455
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.