فرماندار جیرفت خبر داد


پرداخت بیش از ۱۳۰۰ فقره تسهیلات مسکن روستایی در جیرفت

فرماندار شهرستان جیرفت از پرداخت بالغ بر ۱۳۱۸ فقره تسهیلات مسکن روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از فارس، احمد بلندنظر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در جیرفت باتوجه‌به برنامه‌های دولت برای ساخت مسکن اظهار کرد: احداث بیش از ۸۰۰ واحد مسکن شهری در دستور کار بنیاد مسکن است.

 وی ۳ پروژه احداث پارک، سنگ‌فرش، زیرسازی و آسفالت در روستاهای کنارصندل فتح‌آباد و دهنو املاک را در دستور کار بنیاد مسکن دانست و به برنامه‌های دولت در کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها اشاره کرد و افزود: از محل اعتبارات ملی نیز ۴ پروژه سنگ‌فرش، زیرسازی و آسفالت راه روستایی در روستاهای کرا، سقدر، باغباغوییه و چمن در دستور کار قرار دارد.

 نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت ادامه داد: از محل اعتبارات فاقد دهیاری‌ها نیز در روستاهای جنگل آباد، باغ بید، سرتنگوییه، ماغ و مرادآباد پروژه‌های زیرسازی، سنگ‌فرش و زیرسازی و آسفالت راه روستایی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در بیش از ۲۰ روستا از توابع شهرستان جیرفت نیز پروژه‌های رهاسازی و آسفالت معابر با همکاری و مشارکت دهیاری‌ها در حال اجراست، گفت: در زمینه احداث مسکن روستایی در سال گذشته بالغ بر ۱۳۱۸ فقره تسهیلات به متقاضیان مشمول پرداخت شده است و در حال حاضر افزون بر ۸۰۰ واحد مسکونی شهری در حال اجراست که ۷۰ واحد پیشرفت ۶۰ تا ۷۰ درصدی دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=107242
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.