استاندار کرمان:


پول دادن به تیم فوتبال ربطی به مسئولیت‌های اجتماعی ندارد

استاندار کرمان با بیان اینکه تیم فوتبال ربطی به مسئولیت اجتماعی ندارد، گفت: مس و گل‌گهر چند باشگاه دارند که پول دادن به آن‌ها هیچ ربطی به مسئولیت اجتماعی ندارد و این از پول سهامداران است که عمدتا هم غیر‌کرمانی هستند.

به گزارش کرمان‌نو، محمدمهدی فداکار در همایش تخصصی ارتباط صنایع بزرگ و کوچک از دستگاه‌های نظارتی خواست تا به موضوع مصوبه الزام شرکت‌ها به خرید قطعات و مواد مورد نیاز از داخل استان، ورود پیدا کنند.

او در این رابطه، گفت: دستگاه‌های نظارتی و سازمان بازرسی و دیوان به این موضوع ورود کنند چرا که به هر حال دولت سهامدار خیلی از این شرکت‌های دولتی است و می‌تواند در اجرای مصوبه تاثیرگذار باشد.

او با بیان اینکه نمی‌خواهیم دست و پای شرکت‌ها را ببندیم، ادامه داد: باید شرکت‌های مادر وارد این فضا شوند، هر چند که اکنون هم همکاری خوبی شرکت‌ها با ما داشته‌اند و هر کاری در استان بوده اعم از اربعین، بودجه راهیان نور و آسفالت کوچه‌ها، شرکت‌ها کمک کرده و توقعاتی از آن‌ها بوده است.

فداکار با اشاره به جلسه چند شب گذشته خود با مدیران شرکت‌های بزرگ و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تاکید کرد که بایستی زیست بوم دانش‌بنیان در استان شکل گیرد.

استاندار کرمان در این همایش بر کیفیت خدمات نرم‌افزاری در داخل استان تاکید کرد و اعلام داشت که بابت ارائه خدمات نرم افزاری و کیفیت کار استان تضمین می‌دهد.

او در خصوص خدمات سخت افزاری و قطعه‌سازی هم از شرکت‌های بزرگ خواست که به جهت حمایت از شرکت‌های بومی برای شروع کار قطعات ۵ تا ۱۰ درصد گران‌تر خریداری شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104107
1 نظر
  1. علیرضا می گوید

    کاش استاندار کمی بیشتر مطالعه می‌کرد به عنوان مثال ده درصد سهام شرکت مس مربوط به سهامداران بورس هست و هفتاد درصد مالکیت مربوط به کارکنان رسمی قدیمی مجتمع مس رفسنجان هست که تقریبا نود درصدشون رفسنجانی هستند و در رفسنجان زندگی می‌کنند. و در آخر هم فقط ده درصد شرکت مس مال دولت است. بطور کلی ده درصد دولت ده درصد سهام عرضه در بورس و ده درصد حقوقی های مختلف و هفتاد درصد اغلب مال کارکنان رسمی شرکت مس که بیشتر رفسنجانی هستند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.