آخرین بازی سرنوشت‌ساز لیگ برتر فوتبال


چشم امید مسی‌ها به بازی سیرجان

هفته سی‌ام لیگ برتر در حالی روز جمعه برگزار می‌شود که مس‌کرمان به مصاف سپاهان می‌رود. اما چشم امید مس‌کرمان برای بقا به بازی گل‌گهر با صنعت نفت نیز است.

به گزارش کرمان‌نو، آخرین هفته‌ی لیگ برتر روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ساعت ۱۸ با ۸ دیدار به طور همزمان برگزار و تکلیف تیم قهرمان و تیم‌های سقوط کننده مشخص می‌شود.
اگرچه تکلیف گل‌گهر و مس‌رفسنجان مشخص شده و این ۲ تیم دیگر نمی‌توانند سهمیه آسیایی بگیرند اما گل‌گهر همچنان در رتبه‌بندی تیم‌های انتهایی جدول تاثیر گذار است.
گل‌گهر در هفته‌ی گذشته با عملکرد بسیار ضعیف با ۴ گل در برابر پرسپولیس شکست خورد تا یکی از باخت‌های سنگین‌ فصلش رقم بخورد. این تیم همچنان پس از خروج قلعه‌نویی در نتیجه‌گیری ناکام است و از ۶ بازی قبلی خود فقط ۵ امتیاز کسب کرده است.
اما در کرمان تمام امید مسی‌ها به گل‌گهری‌هاست، اگر گل‌گهر در سیرجان بتواند با هر نتیجه‌ای در برابر صنعت نفت آبادان پیروز از میدان خارج شود مس‌کرمان با توجه به بازی سختی که در برابر سپاهان دارد می‌تواند در لیگ برتر می‌ماند.
مسی‌ها برای ماندن در لیگ چشم امیدشان به تیم هم استانی‌شان گل‌گهر است.
مس‌کرمان و صنعت نفت آبادان هر ۲ با ۲۲ امتیاز در رده‌های چهاردهم و پانزدهم لیگ برتر قرار دارند و کار سقوط تیم دوم به لیگ دسته یک وابسته به بازی آخر در کرمان و سیرجان است.
مسی‌های کرمان هفته گذشته با یک امتیاز از انزلی به کرمان آمدند تا هنوز امیدوار به ماندن در لیگ باشند و صنعت نفت آبادان نیز در برابر ذوب‌آهن به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد تا رقابت برای بقا همچنان حساس و نفس گیر باشد.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104347
1 نظر
  1. علی می گوید

    باید مقامات استان به گل گهر فشار بیارن .تشویق و پاداش بیشتر برای برد صنعت نفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.