۲۰ مرداد؛ آغاز طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در کرمان

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در کرمان با اشاره به اجرایی شدن طرح توزیع گاز مایع  از ۲۰ مرداد گفت: متقاضیان برای ثبت نام باید از طریق سامانه درخواست فرآورده های نفتی به آدرس newtejaratasan.niopdc.ir اقدام کنند.

سید باقر نورالدینی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در کرمان گفت: در راستای توزیع عادلانه و رفع نواقص توزیع گاز مایع و مشکلاتی که در بعضی از فصول سرد سال وجود داشت، و برای دستیابی آسان خانواده‌هایی که از دریافت گاز طبیعی محروم هستند، طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع را در استان کرمان راه اندازی شده است.

او افزود: متقاضیان این طرح می‌توانند با ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده های نفتی به آدرس newtejaratasan.niopdc.ir و ثبت شماره کارت بانکی خود، گاز مایع را در بستر الکترونیکی با کارت بانکی دریافت کنند.

نورالدینی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح نظام مندی توزیع گاز مایع با قیمت مصوب کشوری است.

او با اشاره به وجود ۸ مرکز تاسیسات گاز مایع در سطح استان و ۱۹ تاسیسات مردمی در حوزه‌های جنوب کرمان، گفت: این تاسیسات گاز مایع را از پالایشگاه‌ها دریافت و سپس در کپسول های ذخیره سازی و سرانجام بین مردم توزیع می‌کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در کرمان، اظهار داشت: داوطلبان پس از ثبت نام در سامانه و ثبت ملیت و متراژ زیربنای منزل، حتما شماره کارت بانکی خود را به درستی وارد کنند چرا که سهمیه گاز مایع در کارت‌های بانکی آنان ذخیره می‌شود و. با کشیدن کارت بانکی طبق مبلغ مصوب سهمیه خود را تحویل می گیرند.

او با بیان این که بر اساس کد پستی افراد مشخص می شود در محدوده گاز طبیعی هستند یا خیر گفت: برای افرادی که در محدوده گاز طبیعی بوده و نیاز به کپسول داشته باشند نیز گزینه ای در سامانه در نظر گرفته شده است.

نورالدینی توضیح داد: این طرح شامل اصناف هم می‌شود و طبق همین مراحل می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

او با بیان اینکه این طرح از ۲۰ مرداد آغاز می شود، افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به عاملین توزیع سهمیه گاز مایع خود به راحتی بصورت مرحله‌ای دریافت کنند.

او بیان داشت: میزان سهمیه برای خانوار ها تقریبا میانگین ۳ کپسول در ماه بوده و در ادامه با توجه به نیازها تغییرات مورد نیاز اعمال می‌شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در کرمان افزود: اتباع بیگانه ای که داری کارت رسمی هستند نیز می توانند ثبت نام کرده و سهمیه خود را دریافت کنند.

نورالدینی گفت: از اول تیر ماه توزیع نفت سفید هم بر بستر الکترونیکی انجام شده و تا کنون پیشرفت خوبی داشته است.

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=53723
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.