هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور


پیروزی تیم فوتبال شهرداری بم مقابل نماینده البرز

گام بلند تیم شهرداری بم برای رفتن به صدر جدول در هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور که با پیروزی این تیم مقابل نماینده البرز همراه بود.

به گزارش کرمان نو در این بازی که در ورزشگاه فجر بم  به قضاوت سرور ساعدی برگزار شد، تیم شهرداری بم با نتیجه 7 بر صفر تیم نماینده البرز را شکست داد.

گل های تیم شهرداری بم را در این دیدارسمانه چه کندی ، کوهستان خسروی،فاطمه گرائلی هر کدام یک گل و منا حمودی و بهناز طاهرخانی هر کدام دو گل به ثمر رساندند.

جعفری سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم درخصوص شرایط تیم گفت: در حال حاضر تیم هماهنگی لازم را بدست آورده است زیرا بدلیل شیوع ویروس کرونا تمرینات تیم دیرتر شروع شد و وقفه طولانی بین آخرین بازی که انجام داده بودیم تا زمانی که بازیکنان به بم آمدند ایجاد شده بود.

مرضیه جعفری ادامه داد: بدلیل تاخیر در شروع تمرینات در اوایل فصل بازی های خوبی را ارائه نداده بودیم و اکنون تیم با جابجایی هایی که در تیم انجام دادیم به ایده آل مطلوب رسیدیم

او می گوید امروز بازیکنان بازی خوبی را ارائه دادند و من از ان ها راضی ام و امیدواریم بتوانیم در بازی هفته آینده نتیجه خوبی کسب کنیم و از گروه مان صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم بیان کرد:در خصوص شرایط مالی تیم هم با حمایت و کمک شهسوارپور فرماندار بم در این قضیه دکتر بابک اسماعیلی مدیریت مجتمع معدنی و فرآوری خان خاتون به عنوان اسپانسر جدید بطور ویژه از تیم حمایت جدی دارند.

به گفته جعفری بزرگترین هدف تیم بانوان شهرداری بم آوردن لبخند و شادی روی لب های مردم شهر جهانی بم است.

در ادامه شهسوارپور فرماندار بم درباره تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: شاهد تلاش و زحمات این تیم هستیم و از اینکه توانستند افتخاری دیگر در کارنامه زرین خود ثبت نمایند کمال تقدیرو تشکر را داریم.

هادی شهسوارپور ادامه داد:وضعیت تیم فوتبال ما به حمایت جدی بخش خصوصی نیازمند بود و زمانی که دکتر بابک اسماعیلی مدیریت مجتمع معدنی و فرآوری خان خاتون متوجه شدند  تیم فوتبال بم هفت دوره قهرمان لیگ بانوان کشور بوده و قصد دارد این قهرمانی پایدار بماند و مردم شهر جهانی بم به این تیم حساسیت خاصی دارند حمایت خود را از این تیم شروع کردند.

او می گوید:این تیم راه زیادی در پیش رو دارد و امیدواریم بتواند در لیگ آسیا نیز بازی کند.

گفتنی است تیم شهرداری بم با شانزده امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم سپاهان در صدر جدول قرار گرفته است و تنها با کسب یک امتیار در مقابل تیم ذوب آهن در هفته پایانی لیگ به دور نهایی مسابقات راه پیدا خواهد کرد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63507
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.