بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح ابوذر؛ پایان خردادماه| تهدید سیلی برای شهر کرمان وجود ندارد

مهر عالم‌زاده با اشاره به وضعیت پروژه‌ تقاطع غیرهمسطح ابوذر شهر کرمان گفت: هم اکنون پروژه تقاطع غیر همسطح ابوذر فعال بوده و با تمام توان در حال اجرای این پروژه هستیم.

به گزارش ایسنا، وی به تبیین میزان روند پیشرفت فیزیکی این پروژه پرداخت و بیان کرد: این پروژه تا پایان خردادماه سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار کرمان در خصوص تمهیدات شهرداری در صورت بارش زیاد باران در شهر کرمان اظهار کرد: خوشبختانه طبق گزارشات سازمان هواشناسی استان، این سامانه بارشی که از امروز وارد استان کرمان می‌شود، در شهر کرمان به میزانی نیست که باعث نگرانی شود.

وی ادامه داد: این باران‌ها بیشتر در شهر کرمان به‌صورت آبگرفتگی است که شهرداری برای این آبگرفتگی‌ها برنامه دارد و تهدید سیلی برای شهر کرمان وجود ندارد.

عالم‌زاده با تاکید برآنکه این سامانه بارشی برای شهر کرمان تهدیدی ندارد، اظهار کرد: اگر سیل هم داشته باشیم که احتمال این موضوع بسیار کم است، شهرداری سناریوهایی برای این موضوع در ستاد بحران شهرداری طراحی و همه آمادگی های لازم در این خصوص وجود و جای هیچ نگرانی برای شهر کرمان وجود ندارد.

وی از اولویت برنامه‌های سال‌جاری شهرداری سخن به میان آورد و عنوان کرد: لیست پروژه‌های جدید به شورای شهر ارایه دادیم و بیشتر این پروژه‌ها بوستان‌های محلی و پارک گردشگری هستند و همچنین میدان شورا و میدان ارگ در سال‌جاری پیاده راه می‌شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=26763
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.