برگزاری نخستین جشنواره «از چشم دختران ببینیم» در رفسنجان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، محمدرضا عظیمی‌زاده، شهردار رفسنجان گفت: یکی از وظایفی که شهرداری‌ها در دوره جدید و سال‌های اخیر دنبال آن بوده مباحث فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: کار‌های عمرانی و خدماتی شهرداری‌ها به صورت روتین و روزمره انجام می‌شود و آنچه که خدمات شهرداری‌ها را متمایز می‌کند فعالیت‌ها با بسته‌های فرهنگی است حتی کار‌های خدماتی و عمرانی هم باید سطح فرهنگ و تعاملات اجتماعی را بالا ببرد.

شهردار رفسنجان تصریح کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی می‌تواند با نهاد‌هایی نظیر شورای فرهنگ عمومی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی ارتباط داشته و نقش‌آفرینی و اثرگذار بیشتری داشته باشد.

عظیمی زاده در ادامه با اشاره به اینکه برنامه‌های مناسبتی یکی دیگر از کار‌هایی است که در دستور کار شهرداری قرار دارد، تصریح کرد: برای مناسبت‌های خاص باید برنامه خاص داشته باشیم ضمن اینکه جلب مشارکت مردم در این برنامه‌ها اهمیت زیادی دارد.

شهردار رفسنجان در این زمینه بیان داشت: در جشنواره سفره‌های هفت‌سین در ایام نوروز جمع زیادی از مردم درگیر این برنامه بودند و به گونه‌ای نشاط و شادابی به بار آورده بود مسافران نوروزی کنار این سفره‌ها در هر گوشه از شهر عکس یادگاری می‌گرفتند و از طرفی رقابت هم بین شرکت‌کنندگان نشاط‌آور شود.

شهردار رفسنجان از برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس از چشم دختران ببینیم برای اولین بار در استان در رفسنجان در دهه کرامت خبر داد و گفت: این جشنواره را شهرداری، شورای شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با عهده‌داری فرهنگسرای رسانه برگزار می‌کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29279
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.