تکمیل تابلوهای راهنمای مسیر در معابر درون شهری

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی زنگی آبادی با اشاره به برنامه های این سازمان در سال جدید گفت: جمع آوری سد معبر ترافیکی در معابر و پیاده‌روها نیز در سال جدید با جدیت دنبال می‌شود و در این راستا سعی بر این است که نظارت کامل بر نصب داربست ها طبق استانداردهای لازم صورت گیرد و به گونه ای باشد که مشکلی برای عبور و مرور افراد به وجود نیاورد.
وی اجرای خط کشی معابر را یکی دیگر از برنامه های این سازمان عنوان کرد و افزود: این اقدام از سال گذشته تا کنون در حال انجام است و ظرف 2 تا 3 ماه آینده تکمیل خواهد شد.
زنگی آبادی همچنین از تعویض تابلوهای فرسوده خبر داد و تصریح کرد: تکمیل تابلوهای راهنمای مسیر درون شهری،کنترل ترافیک و تکمیل پارکینگ‌ها و همچنین توسعه‌ی پارکینگ ها در مناطق پرتجمع از جمله محدوده‌ی مجتمع های پزشکی و درمانی نیز در برنامه‌ی کاری این سازمان قرار دارد.
وی گفت: پیگیری طرح های ترافیکی در راستای بهبود وضعیت عبور و مرور نیز از برنامه های کاری این سازمان است.
زنگی آبادی با اشاره به نصب دوربین و پایش تصویری در معابر و تقاطع‌ها افزود: نظارت بر این دوربین ها به عهده این سازمان است و از این طریق، کنترل بر سرعت در سطح معابر و نظم بخشیدن به عبور و مرور و آمارگیری صورت می گیرد.
وی به ساماندهی و کنترل عبور و مرور کامیون ها در سطح شهر با همکاری پلیس راهور از سال گذشته اشاره کرد و افزود: امسال هم این اقدام به صورت کامل‌تر در برنامه کاری سازمان است.
زنگی آبادی با بیان اینکه 10 جایگاه سی ان جی در شهر کرمان مربوط به شهرداری است، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده، این جایگاه ها در حال استانداردسازی هستند و تا کنون استانداردسازی 4 جایگاه انجام شده است.
وی همچنین از هوشمندسازی تعدادی از تقاطع ها خبر داد و گفت: این اقدام در سالجاری به صورت کامل تر و به روزتر و با نصب دوربین در تعدادی از تقاطع ها، پس از راه اندازی مرکز مانیتورینگ یا پایش تصویری انجام خواهد شد.

زنگی آبادی ادامه داد: این سازمان همچنین در حوزه مطالعات ترافیکی با همکاری مراکز دانشگاهی و اساتید سعی بر بهبود بخشیدن به وضعیت ترافیکی و اصلاح هندسی معابر دارد.
وی خاطر نشان کرد: عملیات ایمن سازی محدوده مدارس در دو مرحله، قبل از شروع مدارس و قبل از آغاز سال جدید شامل اقداماتی از قبیل تجدید خط کشی ها، تعویض تابلوها و … انجام گرفته و همچنین آموزش مسایل ترافیکی و قوانین و مقررات رانندگی در مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه ها نیز از برنامه این سازمان محسوب می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=26696
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.