مسؤولان باید انقلابی و جهادی عمل کنند

حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار بافت با تاکید بر اینکه مسؤولان باید خارج از سلایق سیاسی خدمت کرده و انقلابی و جهادی عمل کنند، اظهار داشت: باید از تجریه گذشته‌ها استفاده شود.

امام جمعه بافت با بیان اینکه همچنین باید یک مسؤول فکر اقتصادی و تفکر مشتری‌محور داشته باشد، عنوان کرد: همچنین بایدکارآفرین محور و سرمایه‌گذار محور باشند و شهرداری باید یک برنامه چهار ساله داشته باشد و طبق چشم‌انداز کار کند.

وی با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های عمرانی و فضای سبز شهری در بافت خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های فرهنگی در شهر بافت باید مورد توجه باشد.

امیرقلی پژمان رئیس شورای شهر بافت نیز با بیان اینکه شهرداری بافت بدهی بالایی دارد، بیان کرد: ما پاسخگو به مردم هستیم و این وظیفه ما است اما انتقاد باید سازنده باشد و به ما راهکار داده شود.

وی افزود: برنامه‌ای که در چهار سال آینده داریم اصلاح ورودی‌های شهر و تکمیل و راه‌اندازی پارک بانوان در بافت است و امیدواریم با
به حرکت در آوردن ورزش و نشاط در این شهر سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی را طی چهار سال آینده داشته باشیم.

پژمان احداث ساختمان شهرداری بافت، راه‌اندازی پارک‌های محلی و فضای سبز، پیاده‌روسازی با مشارکت مردم، ساخت ساختمان پلاتو تا خرداد ماه، ساماندهی شهرک‌های شهر و … را از دیگر برنامه‌های شورای شهر بافت برشمرد.

علی خدادای شهردار بافت نیز با اشاره به زیرسازی و آسفالت بیش از 28 هزار متر مربع و جدول‌گذاری عنوان کرد: تعمیر و راه‌اندازی کارخانه آسفالت انجام شده و برنامه آینده شهرداری تجهیز ماشین‌آلات شهرداری، ساماندهی و اصلاح ورودیهای شهر، زبیاسازی و توسعه فضای سبز، تجهیز پارک‌های شهر و توسعه و اصلاح معابر،کوچه‌ها و … است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16740
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.