استقبال از قهرمانان پارالمپیک: فردا ۹:۳۰ فرودگاه کرمان

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اظهار داشت که هدف ما از برگزاری این نشست خبری اطلاع رسانی برای حضور گسترده مردم در مراسم استقبال از قهرمانان پارالمپیکی است. اگر بتوانیم استقبال شایسته ای از این عزیران داشته باشیم، آنها را دلگرم می کنیم.
زهرا موسی پور ادامه داد که فردا صبح ساعت ۹:۳۰مراسم استقبال از کاروان ورزشکاران پارالمپیکی در فرودگاه برگزار خواهد شد. بدین منظور مکاتباتی با مدیران دستگاههای اجرایی انجام شده است، از سرپرست محترم اداره کل ورزش و جوانان درخواست کردیم که هیئت های مختلف ورزشی در این مراسم حضور داشته باشند. کسب ۵ مدال از ۲۰ مدال کاروان پارالمپیکی ایران توسط ورزشکاران کرمانی موفقیت بزرگی برای استان است.
وی افزود که در مراسمی با حضور استاندار به نحو شایسته از این ورزشکاران تقدیر خواهد شد.
رئیس هیئت جانبازان و معلولین در این نشست خبری گفت که بدرقه ورزشکاران پارالمپیکی کرمان بی نظیر بود، استاندار مراسمی ترتیب داد که در کشور نمونه بود و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کرمان نیز برای بدرقه ورزشکاران در فرودگاه امام حاضر شد. بچه ها با روحیه خیلی خوبی اعزام شدند و توانستند افتخارآفرینی کنند. فردا مراسم استقبال در محوطه فرودگاه برگزار میشود و در مسیر هم تا میدان آزادی استقبال خواهیم داشت. در هفته آینده نیز جشنی با حضور استاندار محترم برگزار خواهد شد.
مدیر کل بهزیستی در این مراسم از عزم بلند ورزشکاران پارالمپیکی گفت که وقتی برای کسی معلولیتی پیش می آید، با مشکلات زیادی رو به رو می شود. اما این عزیزان با همه این مشکلات توانستند خودشان را به این جایگاه رسانده و افتخارآفرینی کنند. ما باید استقبالی در شان آنها داشته باشیم. کاروان کرمان بسیار موفق بوده و برای استان عزت کسب کرده اند و این وظیفه ای برای همه ایجاب می کند که از این قهرمانان تقدیر و استقبال باشکوهی داشته باشیم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در این نشست خبری گفت که جانبازان و معلولین کرمان توانایی های زیادی دارند، انشاالله بعد از پارالمپیک بتوانیم از این قهرمانان حمایت کنیم و قول و وعده های داده شده در جشن هفته آینده به بهترین نحو انجام شود، برای اطلاع رسانی مراسم استقبال هم قرار است امشب صدا و سیما زیر نویس داشته باشد و ساعت استقبال را اعلام نماید.
این نشست خبری حاشیه هایی داشت از جمله در بنرنصب شده در محل نشست، ازعنوان مدیرکل تربیت بدنی استان کرمان استفاده شده بود. این در حالی است که پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان در سال ۸۹ وزرات ورزش و جوانان تشکیل شد و در حال حاضر فقط اداره کل ورزش و جوانان وجود دارد و سازمانی با عنوان سازمان تربیت بدنی وجود ندارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=3401
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.