برنامه‌ریزی کرمانی‌ها برای حضور در المپیاد استعدادهای برتر کشور

علی مرادی، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور از ۲۹ مرداد لغایت ۱۰ شهریور ماه در ۹ استان کشور قرار است برگزار شود، گفت: ۳۵ فدراسیون با بیش از ۹۰ رشته‌ی ورزشی در این المپیاد درگیر هستند.

وی افزود: هم اکنون استان کرمان در رشته‌های مختلف ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان به منظور حضور در این المپیاد، در حال برگزاری رقابت‌های انتخابی خود است.

مرادی با اعلام اینکه نفرات برتر هر رشته به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند، تصریح کرد: قبل از اعزام به این رقابت ها، یکسری تست‌های آمادگی جسمانی و تست سلامت جسمانی ورزشکاران باید انجام شود و در واقع ورزشکاران اعزامی باید از لحاظ سلامت و آمادگی جسمانی زیر نظر کارشناسان اداره کل ورزش و پایگاه قهرمانی تأیید شوند.

وی یادآور شد: بعد از تست‌های انجام شده، از سوی هیئت‌های ورزشی برنامه ریزی‌های ویژه‌ای از جمله برگزاری اردو‌های کوتاه مدت برای این تیم‌ها و نفرات اعزامی در مکان‌های مخصوص هر رشته و زیر نظر مربیان کارکشته در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=31189
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.