تلاش مسئولان شرکت آبفا استان برای تامین آب شرب پایدار


مساعدت و همکاری شهروندان، شرط عبور از کم‌آبی در تابستان

تداوم بی‌سابقه هوای گرم در روزهای اخیر باعث شده که شاهد استفاده مداوم شهروندان از کولرهای آبی و مصرف بی‌رویه آب باشیم.

به گزارش کرمان‌نو، موضوعی که سبب وارد آمدن فشار بیش از حد به شبکه آبرسانی شده و در امر آبرسانی اختلال ایجاد کرده‌است.

در همین راستا به منظور تداوم آبرسانی به شهروندان، هر روز جلسه اضطراری ساماندهی مشکلات آب شرب کرمان با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد شرکت آبفا استان کرمان برگزار و در زمینه رفع مشکل کم‌آبی و رساندن آب شرب بهداشتی به شهروندان چاره‌اندیشی می‌شود.

در اخرین جلسه اضطراری که روز پنج‌شنبه تا پاسی از شب به طول انجامید،دستورات لازم از سوی مدیریت عامل شرکت ارائه شد که از مصوبات آن میتوان به مواردی از جمله آبرسانی سیار به وسیله ۲۲ دستگاه تانکر سیار در محله‌هایی که با افت فشار مواجه هستند و حضور فعال کلیه معاونین و عوامل تامین آب با شیفت‌های ۱۲ ساعته در شبانه‌روز تا پایان فصل گرم سال اشاره کرد.

همچنین با توجه به این امر که یکی از عوامل مهم و اصلی افت فشار در برخی از مناطق، نصب پمپ بعد از شبکه می‌باشد، پلیس آب به صورت ویژه به این مسئله ورود می‌کند و با افرادی که با انجام این عمل غیر‌مسئولانه باعث می‌شوند سایر همسایگان از نعمت وجود آب، محروم شوند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

شرکت آبفا با تمام ظرفیت و شبانه‌روز تلاش می‌کند که خللی در امر آبرسانی ایجاد نشود،اما تدام هوای ۴۰ درجه سانتیگراد، مصرف بیش از حد آب توسط شهروندان به علت استفاده مداوم از کولرهای آبی ،قطعا نتیجه‌ای جز افزایش افت فشار و کم‌ابی نخواهد داشت که مقابله با این امر مساعدت بیشتر شهروندان را می‌طلبد.

چنانچه شهروندان در مصرف آب صرفه‌جویی کنند و ساعات استفاده از کولرهای آبی را کاهش دهند امید هست که فصل تابستان را با تنش کمتری سپری کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105793
2 نظرات
  1. علی کوشش می گوید

    به خداوندی خدا دیشب که آب قطع شده در سعیدی بافت قدیم امروز ساعت 7 به اندازه شیر سماور آب وصل کردن که آب کلا آلوده بود و هیچ مسئولی پاسخگو نیست کلا آب گل آلود بود که اصلا نمیشه برای آشامیدن استفاده کرد و منبع ما 500 لیتره که نصفه هم نشد بعد قطعش کردن شما میگی کولر خاموش کنیم ما 3روزه آب نداریم ظرف و لباس بشوریم بعد میگید صرفه جویی کنید شما مسئولان کرمان که نمی‌توانید آب مارا تأمین کنید خواهشاً تبلیغ فرزند آوری نکنید من دو تا بچه کوچک دارم که نمیدونم جواب این بچه ها را از بی آبی چی بدم خدا لعنت کنه باعث و بانیش

  2. حسن اشرف گنجوئی می گوید

    🌲{{{تامین آب شرب آحاد مردم کشورمان خصوصا استانهای کویری از مناطق کوهستانی گسترده‌ موجود امکانپذیر می باشد}}}
    [شعار روز جهانی آب سال ۲۰۲۳]

    🌴🌹 (شتاب در تغییر برای حل بحران آب)

    🌐 ستاد مردمی تامین آب شرب و احیاگران چشمه سارها و قنوات استان کرمان.
    👇👇 👇👇👇👇👇👇👇
    https://eitaa.com/joinchat/236650844Cc0e9b58cf0
    🌲💐در صورتیکه صلاح میدانید وارد گروه و همکاری و راهنمائی بفرمائید.
    🌹موفق باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.