فیلم «فرشته مزاحم» در رفسنجان تولید شد

کار تولید فیلم سینمایی-تلویزیونی با موضوع خانوادگی در ژانر(گونه) اجتماعی توسط گروهی از هنرمندان تهران در شهرستان رفسنجان به اتمام رسید.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، فیلمبرداری برای تولید این کار سینمایی ۹۰ دقیقه ای از چهارم تیرماه در رفسنجان کلید خورده بود و همزمان با عید غدیر به مراحل پایانی خود رسیده است.

محمد کریمی کارگردان این فیلم توضیح داد که فیلمبرداری این کار که مجوز تولید آن سال گذشته صادر شده بود، ۲۴ جلسه زمان برده است.

وی اظهار کرد: در سفری که به استان کرمان داشتیم تا در مورد ساخت ۲ فیلم دیگر در زمینه ورزش زورخانه ای تحقیقات انجام شود، به رفسنجان هم سفر کردیم که با وجود ظرفیت های هنری بسیار ارزشمند این شهرستان تصمیم گرفتیم فرشته مزاحم در این شهر تولید شود.

این کارگردان تصریح کرد: این فیلم قرار است از شبکه های سراسری در یکی از مناسبت های پیش رو البته بعد از ماه های محرم و صفر پخش شود.

کریمی خاطرنشان کرد: در فیلم فرشته مزاحم سعید کریمی، مونا غمخوار، فریبا ترکاشوند، فرهاد بشارتی، اسدالله یکتا، آتش تقی پور، جواد انصافی، عباس نایی، حمید کریمی، مهدیار آزادفر، محمدرضا قربانی، عرفان عزیزی، مسعود مرادی، امیرعلی احمدی، شایان حبیبی، فاطمه عرب، عباس بابایی و عباس محبوب ایفای نقش می کنند.

وی با اشاره به اینکه ساخت فیلم داستانی  فردای اربعین با موضوع اربعین حسینی نیز از جمله دیگر پروژه هایی است که در استان کرمان کلید آن زده می شود گفت: از تولید کار هنری در رفسنجان رضایت داریم و در کنار مردم خونگرم این خطه، ظرفیت های هنری ارزشمندی در این منطقه وجود دارد که باید به فعلیت برسد.

این کارگردان که می گوید برای تولید این کار از برخی بازیگران این خطه که در حوزه هنری هم دانش آموخته است استفاده شده اظهارداشت: دستیار کارگردان این فیلم نیز از فرزندان خطه رفسنجان است.

وی در مورد داستان فیلم فرشته مزاحم نیز توضیح داد: ۲ جوان در مغازه‌ای شریک می شوند امّا صاحب مغازه حق و حقوق آنان را تضییع می کند و این افراد قصد دارند دست به خطا بزنند که فرشته ای، مزاحم کار آنان و یادآور می شود که قوانین را از همان ابتدا اجرا کنید و دست به خطا نزنید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92383
2 نظرات
  1. vihl می گوید

    مزخرف

  2. vihl می گوید

    خوب بود بعد نبود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.