معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری جنوب کرمان اعلام کرد


اعزام تمامی اتوبوس‌های جنوب کرمان به مرز شلمچه

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری جنوب کرمان گفت: ۱۰۰ درصد ناوگان اتوبوسی جنوب کرمان به مرز شلمچه برای بازگشت زائران اعزام شد.

 به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا علیدادی سلیمانی گفت: از آغاز اجرای طرح اربعین تا کنون ۱۰۰ سفر برای ۳ هزار و ۹۷۳ زائر انجام شده است.

 او افزود: باتوجه‌به گزارش‌هایی که از مرز شلمچه توسط ستاد اربعین اعلام شده، به اوج بازگشت زائران اربعین حسینی نزدیک می‌شویم، لذا تمامی سفرهای ناوگان اتوبوس از جنوب کرمان به سایر نقاط کشور از امروز برای بازگشت سریع زائران از مرز شلمچه به مقصد جنوب کرمان اعزام شده است.

 علیدادی بیان کرد: از کلیه مردم و همشهریان عزیز در جنوب کرمان تقاضا داریم جهت سهیم‌شدن در ارائه خدمات به زائران آقا اباعبدالله الحسین در صورت ضرورت در سفر از وسایل حمل‌ونقل شخصی یا سواری کرایه عمومی استفاده کنند.

 وی از هماهنگی‌های انجام شده برای جابه‌جایی مسافرین با کمک خودروهای عمومی‌سواری گفت و افزود: خودروهای عمومی‌سواری به حالت آماده‌باش درآمده و ارائه خدمات توسط این قشر زحمت‌کش در حال انجام است.

 معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری جنوب کرمان گفت: از کلیه شهروندان خواهشمندیم تا پایان اربعین حسینی و بازگشت کامل زائران از کربلای معلی همکاری لازم را با این مجموعه و صنف حمل‌ونقل جنوب کرمان داشته باشند تا بتوانیم فرایند بازگشت زائرین اربعین را با کمک اتوبوس‌ها و با سرعت هرچه بیشتر انجام دهیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108441
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.