سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان:


امیدوارم زهرا نعمتی به دعوتم پاسخ مثبت دهد

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان از حضور زهرا نعمتی در اردوی تیم پاراتیروکمان خبر داد و گفت: نعمتی به همراه ۲ کماندار دیگر برای کسب سهمیه پارالمپیک به مسابقات جهانی فزاع امارات می‌روند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، میلاد وزیری پس از این که هدایت تیم ملی پاراتیروکمان را برعهده گرفت، درباره حضور زهرا نعمتی در اردوی تیم ملی پاراتیروکمان، اظهار کرد: زهرا نعمتی بعد از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین تا به امروز چون تمرینات منظمی نداشت برای حضور در تیم ملی از من زمان خواست تا تصمیم نهایی خود را بگیرد. البته امیدوارم به دعوت من پاسخ مثبت بدهد و در اردوی تیم ملی پاراتیروکمان حضور پیدا کند.

او تصریح کرد: نعمتی پرافتخارترین ورزشکار پاراتیروکمان است و حضورش در اردو علاوه بر این که برای سایر ورزشکاران روحیه‌بخش است، با کسب سهمیه پارالمپیک پاریس نیز می‌تواند یکی از مدال‌آوران باشد. به هر صورت ۲ هفته زمان برای آماده‌سازی کمان‌داران اعزامی به امارات داریم که امیدوارم در این فاصله زمانی بتوانیم ورزشکاران را برای مسابقات کسب سهمیه آماده کنیم.

وزیری درباره تعداد سهمیه‌های پاراتیروکمان گفت: در حال حاضر ۶ سهمیه در پاراتیروکمان کسب شده و برای کسب ۳ سهمیه دیگر در W۱ و ریکرو زنان، کمان‌داران ۱۰ اسفند به امارات می‌روند و مسابقات از ۱۲ اسفند آغاز می‌شود. غلامرضا رحیمی، محمدرضا زندی و زهرا نعمتی ورزشکاران اعزامی به این تورنمنت هستند که اسامی آن‌ها پیش‌ازاین توسط کمیته ملی پارالمپیک مشخص شده بود. البته در اولین اردوی آمادگی تمام کماندارانی که در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو حضور داشتند به اردو دعوت خواهند شد تا عملکرد آن‌ها را بعد از ۵ ماه دوری از تمرینات، مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115187
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.