هفتهٔ چهاردهم لیگ دستهٔ یک


تساوی مس کرمان در برابر چادرملو

مس‌کرمان در حالی با یک امتیاز به کرمان بازگشت که در این بازی گل سوم مسی‌ها آفساید اعلام شد و تیم چادرملو توانست بازی را به‌تساوی بکشاند.

به گزارش کرمان‌نو، در چارچوب هفتهٔ چهاردهم لیگ دستهٔ یک کشور مس‌کرمان درحالی‌که به مصاف تیم چادرملو رفته بود و می‌توانست بازی را برنده باشد با یک امتیاز به کرمان بازگشت.
مس در نیمه اول با دو گل از حریف خود پیش افتاده بود و در دقایق پایانی چادرملو یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و با نتیجه ۲ بر یک‌نیمه اول به پایان رسید. درحالی‌که در دقایق پایانی مس‌کرمان گل سوم خود را نیز وارد دروازه حریف کرد؛ اما داور مسابقه آن را آفساید اعلام کرد.
در نیمه دوم چادرملو توانست در دقیقه ۵۶ گل تساوی را به ثمر برساند و تلاش مسی‌ها برای زدن گل برتری به نتیجه‌ای نرسید و بازی با همان ۴ ‘ل و تساوی به پایان رسید.

گل اول بازی برای مس کرمان در دقیقه ۳۴ توسط خشایار زبرجد به ثمر رسید. حرکت پا به توپ و عالی زبرجد و استارت فوق‌العاده تماشایی این بازیکن تا محوطه جریمه ادامه یافت تا با شوت زیبای این بازیکن گل اول بازی برای مس کرمان به ثمر برسد.

 موقعیت فوق‌العاده خطرناک بازیکنان چادرملو از برابر دروازه خالی مس کرمان در دقیقه ۳۷ به اوت رفت و مس کرمان چند دقیقه بعد اختلاف را بیشتر کرد. گل دوم برای مس کرمان در دقیقه ۴۰ توسط زبرجد به ثمر رسید. شوت اول زبرجد در دقیقه ۴۰ پس از برخورد با مدافعان چادرملو مجدداً برابر پای او قرار گرفت تا ضربه دوم را به شکلی عالی و دیدنی تبدیل به گل دوم مس کرمان کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111731
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.