مس‌رفسنجان؛ سوم سوپرلیگ فوتسال زنان؛


تیمی که قرار بود منحل شود، شگفتی‌ساز شد

رضایی سرمربی تیم فوتسال زنان مس‌رفسنجان با دفاع از عملکرد تیمش در دومین دوره سوپرلیگ زنان گفت: زمانی که یک تیم جواب حمایت را می‌دهد به‌نظر من این قابلیت را دارد سال‌های سال در این رشته تیم‌داری کند. تیم ما با حداقل امکانات مخصوصاً امسال که قرار بود منحل شود توانست نتایج خوبی بگیرد.

به گزارش کرمان‌نو، سرمربی زنان فوتسال مس‌رفسنجان با بیان اینکه ما جواب حمایت‌های مسئولان را دادیم گفت: با وجود تمام مشکلاتی که از ابتدای فصل بود فکر می‌کنم تا اینجا نتایج خوبی کسب کردیم. ابتدای فصل قرار بود اصلاً تیم‌داری نکنند. با صحبت‌هایی که کردیم جلوی این اتفاق گرفته شد و توانستیم تیم را برای دومین دوره سوپرلیگ نگه داریم.

رضایی ادامه داد: روزی که تیم را بستیم هیچ حرفی از قهرمانی یا نایب‌قهرمانی نبود، تنها هدف ما این بود که تیم را در سوپرلیگ نگه داریم. خداراشکر در شروع فصل و ادامه فصل نتایج خوبی بدست آمد و حالا در رتبه سوم جدول قرار داریم.

سرمربی تیم فوتسال زنان مس‌رفسنجان با بیان اینکه بیشتر بازیکنان ما بی‌نام‌ونشان هستند گفت: جز تعدادی از بازیکنان و خانم توسلی که در نیم‌فصل دوم به ما اضافه شد باقی بازیکنان ما بی‌نام‌ونشان و آینده‌های فوتسال رفسنجان هستند. این بچه‌ها خودشان را ثابت کردند و جواب اعتماد ما را دادند.

رضایی ادامه داد: با تمام شرایط نایب‌قهرمان نیم‌فصل شدیم. اگر به این خودباوری رسیده بودیم که می‌توانیم قهرمان شویم و بازی‌هایی که در خانه مساوی کردیم را می‌بردیم الان داشتیم برای قهرمانی می‌جنگیدیم.

رضایی در مورد خبرهای ابتدای فصل مبنی بر انحلال این تیم نیز به «کرمان نو» گفت: نمی‌دانم شاید سیاست‌های مجموعه بر این بوده، البته منظور من خود باشگاه نیست؛ بلکه تصمیم‌گیران در شرکت را می‌گویم. هم باشگاه مس‌رفسنجان و هم مدیرعامل این باشگاه تمام حمایت‌های لازم را از ما داشت تا این تیم در سوپر لیگ بماند. به‌هرحال تمام تیم‌های باشگاه‌های مس در تمام رشته‌ها مشکلاتی دارند شاید سیاستشان این بود که در فوتسال زنان تیم‌داری نکنند.

رضایی با بیان اینکه تیم‌داری در بخش زنان سخت است گفت: تیم داری در بخش زنان علاوه بر هزینه‌ها و باتوجه‌به اینکه دیده هم نمی‌شود سخت است. معمولاً اسپانسر زیر بار آن نمی‌رود.

سرمربی تیم فوتسال زنان مس‌رفسنجان در مورد مشکلات مالی این تیم گفت: مشکلات مالی بوده؛ اما در این حد نبود که مانع اعزام‌ها یا باعث بروز مشکلات شود. من فکر می‌کنم تیم فوتسال زنان جواب اعتماد را داد.

او در پاسخ به این سؤال که آیا سال دیگر هم تیم‌داری اتفاق می‌افتد گفت: ان‌شاءالله که باشد و باید هم باشد. زمانی که یک تیم جواب حمایت را می‌دهد به‌نظر من این قابلیت را دارد سال‌های سال در این رشته تیم داری کند. وقتی که تیم با حداقل امکانات مخصوصاً امسال توانست خوب نتیجه بگیرد باید باشد. اما باز هم برمی‌گردد به سیاست‌های باشگاه و صنایع مس و کسانی که تصمیم می‌گیرند.

رضایی در مورد بودجه تیم گفت: باتوجه‌به تورم و گرانی‌ها معمولاً هر سال بودجه بیشتر می‌شود؛ اما با همان مشکلات مالی ما با درصد خیلی کمی نسبت به پارسال افزایش بودجه داشتیم. من فکر می‌کنم بچه‌ها تا همین جای فصل خوب کار کردند.

سوپرلیگ فوتسال زنان برای دومین سال پیاپی با حضور ۸ تیم امسال شروع به‌کار کرد که در پایان هفتهٔ دوازدهم تیم مس‌رفسنجان تنها نمایندهٔ استان کرمان با ۷ برد و ۳ تساوی و ۲ باخت در ردهٔ سوم جدول قرار دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114135
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.