خاتون بم در جام باشگاه‌های زنان آسیا؛


 سرمربی خاتون بم: آمده‌ایم تا نماینده خوبی برای ایران باشیم

خاتون بم به‌عنوان تنها نماینده ایران در مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های زنان آسیا، سه دیدار با حریفانی از استرالیا، کره جنوبی و ازبکستان خواهد داشت.

به گزارش کرمان‌نو، تیم خاتون بم قهرمان دورهٔ قبل لیگ برتر فوتبال زنان ایران در گروه دوم رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا با حریفانی از استرالیا، کره جنوبی و ازبکستان به رقابت می‌پردازد. مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال خاتون بم در نشست خبری قبل مسابقه در مورد اولین دیدار شاگردانش در برابر تیمی از استرالیا، گفت: «تیم سیدنی تیم قدرتمند و بزرگی است ما خوشحالیم که در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنیم. تیم ما هم چندین دوره قهرمان ایران بوده و آمدیم تا نماینده خوبی برای ایران باشیم به نظرم این بازی‌ها می‌تواند انگیزه خوبی در بحث باشگاهی باشد.»

او ادامه داد: «فردا بازی سختی داریم. هم اولین بازی است و هم با تیم پرقدرت سیدنی بازی خواهیم داشت. شاید برای تیمی مثل ما که بازی‌های کمی داشته و بیشتر هم‌ بازی‌های داخلی انجام داده و تا حالا هم با همچین رقیب سختی دیدار نداشته کمی مسابقهٔ سختی باشد.»

جعفری در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی‌اش از مسابقه در برابر سیدنی چیست گفت: «ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم. بچه‌ها مسافت طولانی را آمده‌اند و ۳ بازی سنگین را هم پشت سر گذاشتند. از طرفی تعداد بالای ملی‌پوش را داشتیم که برای ما خوب بوده؛ اما این بعد خستگی و مسافت را هم در نظر بگیرید. این موضوع به ضرر ما شده و از طرفی تیم سیدنی لژیونرهای زیادی دارد؛ اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.»

پرافتخارترین تیم لیگ برتر زنان ایران در رقابتی سخت

خاتونی‌ها که قهرمان فصل قبل لیگ برتر فوتبال زنان ایران بودند در اولین دیدار از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۱۵ آبان به مصاف سیدنی استرالیا، روز پنجشنبه ۱۸ آبان از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف هیوندا استیل کره و روز یکشنبه ۲۱ آبان در آخرین دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف نسف ازبکستان می‌روند.

این دوره از رقابت‌ها در دو گروه برگزار می‌شود. در گروه اول تیم‌های اوراواردز ژاپن، هوالین چین‌تایپه، بانکوک تایلند و گوکولام کرالا هند و در گروه دوم تیم‌های خاتون بم، سیدنی استرالیا، هیوندای استیل رد کره جنوبی و نسف قارشی ازبکستان به مصاف هم خواهند رفت.

از نکات قابل‌توجه در مورد خاتونی‌ها این است که ۹ نفر از بازیکنان این تیم کمتر از دو هفته قبل، در مسابقات مقدماتی المپیک با پیراهن تیم ملی مقابل استرالیا به میدان رفتند. دیداری که در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم ملی استرالیا به پایان رسید.

شاگردان جعفری پس از سه دیدار سخت در تیم ملی زنان مقابل استرالیا، چین‌تایپه و فیلیپین، حالا در فاصله کمتر از یک هفته، باید سه دیدار سخت دیگر را در ازبکستان انجام دهند.

خاتونی‌ها پس از این بازی‌ها نیز باید بلافاصله در لیگ برتر توپ بزنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110634
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.