جزئیاتی از نزاع خونین و مرگ یک نفر در باغ شاهزاده ماهان


فرماندار کرمان: علت نزاع مسائل شخصی بوده

فرماندار کرمان علت نزاع را مسائل شخصی عنوان کرد و گفت: با ورود ماموران فرجا افراد خاطی دستگیر و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، پس از انتشار خبر درگیری در باغ شاهزاده ماهان و فوت یک نفر، فرماندار کرمان علت نزاع را مسائل شخصی عنوان کرد و گفت: با ورود ماموران فراجا افراد خاطی دستگیر و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.
وی همچنین گفت: در نزاع دسته جمعی که بین گروهی از مسافران در اطراف ماهان رخ داده، متاسفانه چند نفر مجروح و یک خانم نیز فوت شده‌ است.
فرماندار کرمان توضیح داد: دلیل فوت این خانم را نیروهای اورژانس در محل بررسی کرده‌اند.
همچنین محمد صابری رییس اورژانس کرمان در گفتگویی با خبرگزاری فارس اظهار کرد: ساعت ۳ و ۲۰ دقیقه عصر روز یکشنبه در پی نزاع شخصی ۲ گروه مسافران خارج از استان در حوالی شهر ماهان با مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس تماس گرفته شد.
وی با بیان اینکه متاسفانه یک خانم دچار ایست قلبی تنفسی شده بود بیان کرد: همکاران ما بلافاصله به محل اعزام شدند و عملیات احیای قلبی برروی این خانم ۷۲ ساله انجام شد و وی به مرکز بهداشتی درمانی اعزام شد و هرچند اقدامات لازم انجام گرفت اما وی در نهایت درگذشت.
صابری با اشاره به اظهارات نوه این خانم فوت شده و همچنین گزارش پزشک تصریح کرد: فرد متوفی حدود ۷۲ سال داشته است.
وی ادامه داد: علاوه بر این خانم ۲ فرد ۳۸ و ۴۴ ساله از مسافران نیز در این نزاع مصدوم شدند که فرد ۴۴ ساله از ناحیه سر آسیب دیده بود و از بیمارستان مرخص شد و فرد ۳۸ ساله نیز از ناحیه پشت گوش و سر دچار آسیب شده است که احتمالا تا ساعتی دیگر از مرکز درمانی مرخص می‌شود.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103423
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.