فشار مالی روی باشگاه‌های مس؛


شرکت ملی مس ایران حامی مالی برنامه نوروزی شبکه سه!

درحالی‌که تیم‌های زیر مجموعه شرکت مس در بدترین شرایط مالی خودشان قرار دارند این شرکت حامی مالی برنامه نوروزی «سال نو» ۱۴۰۳ در شبکه سه شد.

به گزارش کرمان‌نو، اواخر اسفند بود که موضوع حمایت مالی شرکت ملی مس در رسانه ملی مطرح شده بود و این موضوع با انتقاداتی همراه بود.

درحالی‌که این شرکت هدف از این کار را ایجاد فرصت رسانه‌ای برای بیان دستاوردها و روایت پیشرفت‌های جمهوری اسلامی، خصوصاً در عرصه صنعت و معدن و به‌ویژه در شرکت ملی صنایع مس ایران، عنوان کرده بود؛ اما این اقدام با انتقادات زیادی روبرو شد.

این تصمیم در حالی بود که باشگاه‌های شرکت مس نه‌تنها در کل سال ۱۴۰۲ دچار مشکلات مالی بودند؛ بلکه در روزهای انتهایی سال ۱۴۰۲ این مشکلات مالی خیلی بیشتر هم شده بود و به‌وضوح جیب خالی باشگاه‌ها دیده می‌شد.

اما شرکت مس در همین بازه زمانی تصمیم گرفته بود که حمایت مالی برنامه نوروزی «سال نو» در شبکه سه را برعهده بگیرد.

طبق شنیده‌ها دو روز قبل از شروع سال جدید پولی به‌حساب تیم‌های غیر فوتبالی باشگاه مس رفسنجان واریز نشده بود.

یکی از انتقادی که درباره این تصمیم این بود که زمانی که شرکت مس در حمایت از تیم‌های زیر مجموعه خود و خدمات‌رسانی به کارگران مانده است با چگونه حامی مالی میلیاردی یک برنامه تلویزیونی می‌شود؟!

سؤال دیگری که وجود داشت این بود که شرکتی که هیچ وابستگی به تبلیغات برای فروش ندارد با چه هدفی هزینه‌های صداوسیما را از بیت‌المال تقبل می‌کند؟

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116545
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.