رئیس پلیس‌راه بم ــ زاهدان:


قاچاقچی سوخت‌بَر در بروات قربانی سرعت زیاد شد

قاچاقچی سوخت‌بَری که قصد داشت از مقابل پلیس‌راه بروات با سرعت زیاد متواری شود، خودرویش واژگون شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش کرما‌ن‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سروان نعیم مفلحی رئیس پلیس‌راه بم ــ زاهدان گفت: خودروی پژو ۴۰۵ حامل سوخت قاچاق از سمت بروات به زاهدان در حال حرکت بود که بعد از برخورد با نیوجرسی مقابل پلیس‌راه بروات واژگون شد و راننده جان خود را از دست داد.

او افزود: سرعت این خودرو بسیار بالابود و راننده قصد داشت با سرعت بالا از مقابل پلیس‌راه بگذرد که کنترل خود را از دست داد، به نیوجرسی مقابل پلیس‌راه برخورد کرد که خودرو بلافاصله واژگون شد و آتش گرفت.

رئیس پلیس‌راه بم ــ زاهدان تصریح کرد: نیروهای پلیس‌راه بلافاصله با سه عدد کپسول آتش‌نشانی که در پلیس‌راه بود، اقدام به خاموش‌کردن آتش کردند؛ اما جوابگوی شعله‌های زیاد آتش نبودند.

نعیم بیان کرد: نیروهای پلیس با فوریت موضوع را به آتش‌نشانی اطلاع دادند و ۲ ماشین آتش‌نشانی یکی از شهر بروات و دیگری از منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید برای خاموش‌کردن این خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس‌راه بم ــ زاهدان گفت: طبق شواهد، خودرو تک‌سرنشین بوده و فقط راننده در این حادثه جان خود را ازدست‌داده است که تیم امداد و نجات بقایای پیکر فرد جان‌باخته را پس از بیرون‌کشیدن، تحویل عوامل مربوطه دادند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115118
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.