خدابنده‌لو امروز به تمرین مس می‌رود؟


نویدکیا در انتظار بازگشت بازیکن مدنظر پرسپولیس

سرمربی مس‌رفسنجان در انتظار بازگشت محمد خدابنده‌لو به تمرینات تیمش است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از “ورزش سه”، محمد خدابنده‌لو هافبک ۲۴ساله مس‌رفسنجان بعد از آنکه پیشنهاد همکاری با پرسپولیس را دریافت کرد، تلاش زیادی انجام داد تا بتواند رضایت مسئولان باشگاه خود را برای جدایی دریافت کند.

او با وجود مذاکرات مختلف اما نتوانست از جمع مسی‌ها به طور رسمی جدا شود و به پرسپولیس برود. مسئله مهم اما غیبت ناگهانی خدابنده‌لو در تمرینات مس رفسنجان است.

نارنجی‌پوشان در شرایطی روز شنبه تمرین کردند که خدابنده‌لو غایب بزرگ این تمرین بود. این هافبک باتجربه ۲۴ساله همچنین در مصاحبه‌ای با خبرنگار ما هم اعلام کرد که شرایط ماندن در مس را ندارد و می‌خواهد به پرسپولیس برود. او حتی در این گفت‌وگو از هواداران رفسنجانی نیز خداحافظی کرده بود!

بااین‌حال مسئولان مس‌رفسنجان غیبت خدابنده‌لو در تمرینات را غیرقانونی می‌دانند. محرم نویدکیا سرمربی مس‌رفسنجان بابت غیبت این بازیکن در تمرینات ناراحت است و امید دارد بعد از تعطیلی یکروزه تمرینات از روز دوشنبه شاهد بازگشت خدابنده‌لو به تمرینات تیمش باشد.

مسی‌ها درصورتی‌که خدابنده‌لو به تمرینات تیم برنگردد، قصد دارند از طریق مجاری حقوقی این موضوع را پیگیر شوند.

این در حالی است که هافبک مدنظر پرسپولیس هم قصد دارد با استناد به مسائل مربوط به پرداختی‌هایش به دفاع از خود بپردازد و از مس رفسنجان جدا شود. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره وضعیت مس‌رفسنجان با خدابنده‌لو رخ می‌دهد و آیا این بازیکن موفق به عقد قرارداد با پرسپولیس خواهد شد یا خیر.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115114
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.