هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال؛ نمایندگان استان در مصاف با اصفهانی‌ها


مسِ نویدکیا به دنبال ذوبِ تیم ربیعی

هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال درحالی فردا برگزار می‌شود که ۲ تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به مصاف حریفان اصفهانی می‌روند.

به گزارش کرمان‌نو، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور فردا یکشنبه ۲۷ اسفند ۸ دیدار برگزار می‌شود که در این هفته تیم‌های استان کرمان به مصاف اصفهانی‌ها می‌روند.

مس رفسنجان در رفسنجان از ساعت ۱۸:۴۵ میزبان تیم ذوب‌آهن است. از جذابیت‌های این بازی حضور ربیعی سرمربی سابق رفسنجانی‌ها روی نیمکت ذوب‌آهن است.

روی نیمکت مسی‌ها نیز چندهفته‌ای است که نویدکیا می‌نشیند و با روند مثبت و بدون باخت خود حالا جایگاه ویژه‌ای در بین هواداران این تیم پیدا کرده است.

تیم مس رفسنجان با ۲۴ امتیاز در رده دهم جدول و ذوب‌آهن با ۲۶ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

گل‌گهر و کار سخت در نصف جهان

گل‌گهر سیرجان نیز در اصفهان به مصاف سپاهان مدعی قهرمانی می‌رود که در هفته‌های گذشته روند خوبی نداشته است. این تیم که از مدعیان بوده و شانه‌به‌شانه تیم‌های بالای جدول پیش می‌رفت از ۵ بازی قبلی خود ۴ باخت و یک پیروزی کسب کرده تا کمی از رقبا عقب بیفتد. سپاهان با ۳۴ امتیاز و ۲ بازی کمتر در رده چهارم جدول قرار دارد.

این بازی تقابل اندیشه‌های ۲ سرمربی خارجی لیگ یعنی مورایس با مارینوس اوزونیدیس است.

گل‌گهر از ۵ بازی قبلی خود ۳ برد یک تساوی و یک باخت کسب کرده است تا وضعیت بهتری نسبت به سپاهان داشته باشد این تیم با ۳۳ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و درصورتی‌که بتواند پیروز مسابقه باشد می‌تواند بالاتر از سپاهان در رده چهارم قرار بگیرد.

fcueo0eg

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116385
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.