نیاز مس‌کرمان به کسب برد خانگی در هفته‌ی یازدهم لیگ دسته یک


مس‌کرمان و اکبر محمدی به ایستگاه سوم رسیدند

اکبر محمدی و مس‌کرمان روز پنجشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در هفته‌ی یازدهم لیگ دسته‌ی یک فوتبال کشور میزبان شهرراز خواهند بود.

به گزارش کرمان‌نو، تیم مس‌کرمان سومین دیدار خود را با سرمربیگری اکبر محمدی را در حالی در کرمان پشت سر می‌گذارد که با ۱۱ امتیاز در ردهٔ دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم در بازی هفتهٔ گذشته خود در برابر شهرداری آستارا شکست خورد تا یک برد و یک باخت عملکرد تیم محمدی از ۲ بازی قبلی باشد حالا سومین بازی مسی‌های کرمان با سرمربیگری اکبر محمدی حائز اهمیت است.

مسی‌ها تا هفته دهم رقابت‌ها هشت گل زدند و ۱۱ گل نیز دریافت کردند تا بیانگر خط دفاع ضعیف این تیم باشد.

در سوی دیگر تیم شهرراز شیراز که از تیم‌های تازه تأسیس فوتبال کشور محسوب می‌شود در این فصل از رقابت‌های لیگ یک با خرید امتیاز تیم آرمان‌گهر سیرجان راهی رقابت‌های دسته اول فوتبال کشور شد.

این تیم در اولین تجربه خود در بازی‌های لیگ یک با هدایت ستار زارع تیمی پرمهره را روانه رقابت‌ها کرده است و تا هفته دهم رقابت‌ها با چهار پیروزی، چهار تساوی و ۲ شکست و ثبت ۱۶ امتیاز در رده هفتم رقابت‌های لیگ یک قرار دارد.

این تیم تا هفته دهم رقابت‌ها هشت گل زده و با ۴ گل خورده نیز بهترین خط دفاع لیگ یک تا این هفته را در اختیار دارد.

تیم شهرراز تا پیش از مسابقه این هفته خود در کرمان در پنج مسابقه خارج از خانه به میدان رفته بود که ۳ پیروزی و ۲ تساوی در کارنامه این تیم به چشم می‌خورد.

مسی‌های کرمان به‌تازگی نیز صادق بارانی را در پست هافبک به اختیار گرفتند حالا در هفتهٔ یازدهم در بازی خانگی به دنبال کسب سه امتیاز هستند. هدفی که باید دید آیا شاگردان اکبر محمدی از پسش برمی‌آیند یا این سرمربی نیز با چالش امتیاز نگرفتن روبرو خواهد شد؟

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110721
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.