امام‌جمعه رفسنجان با انتقاد از بانک مرکزی عنوان کرد؛


چرا ارز مسافرتی به کسانی که برای تفریح به خارج می‌روند، می‌دهید

 عسکری امام‌جمعه رفسنجان در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با انتقاد از افزایش سهمیه ارز مسافری گفت: کسی که اموال بیت‌المال را در این راه می‌دهد، خائن است! چرا باید پشتوانه ارزی مملکت را در اختیار این افراد بگذارید که برای تفریح به خارج برود.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام‌جمعه رفسنجان در خطبه‌های نمازجمعه این شهر از عملکرد بانک مرکزی در خصوص افزایش سهمیه ارز مسافرتی و کلیت این موضوع انتقاد کرد.
 به گزارش «کرمان نو» حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام‌جمعه رفسنجان در خطبه‌های نمازجمعه رفسنجان، از عملکرد بانک مرکزی در خصوص افزایش سهمیه ارز مسافرتی و کلیت این موضوع انتقاد کرد و گفت: در دولت قبل این تذکر را دادم که اقدام به دادن ارز به کسانی که می‌خواستند سفر خارجی بروند، نکنند؛ ذخیره ارزی کشور را به تاراج دادند که اشتباه بود.
 او افزود: آقایان بانک مرکزی این اشتباه را تکرار نکنید، چرا باید این تجربه که کاری خطاست تکرار شود. او اظهار داشت: به چه دلیل این کار غلط را انجام می‌دهید و اموال مردم را به کسانی که مسافرت خارجی می‌خواهند بروند، می‌دهید.
 امام‌جمعه رفسنجان تصریح کرد: کسی که اموال بیت‌المال را در این راه می‌دهد خائن است! چرا باید پشتوانه ارزی مملکت را در اختیار این افراد بگذارید که برای تفریح به خارج برود.
 امام‌جمعه رفسنجان گفت: کار اشتباهی که درگذشته انجام شد و از ذخایر ارزی کشور برای سفرهای خارجی افراد هزینه می‌شد، نباید دوباره تکرار شود. | دانشجو

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116083
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.