نیم فصل دوم شرایط برای مس متفاوت خواهد بود


هافبک مس‌کرمان: تلاش‌مان برای صعود را ادامه خواهیم داد

هافبک مس‌کرمان مدعی است در تلاش خواهند بود شرایط نارنجی‌پوشان را برای نیم فصل دوم تغییر دهند و در کورس مدعیان حاضر باشند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از “ورزش سه”،با اینکه به نظر می‌رسید مسی‌ها در این فصل در قامت یک مدعی جدی شانس صعود مجدد به لیگ برتر را داشته باشد، اما تا پایان نیم‌فصل نتایج خوبی کسب نکرده‌اند و در رده نهم لیگ دسته اول کار را با اختلافی ۱۵ امتیازی با صدر دنبال می‌کنند. خشایار زبرجد، هافبک شماره ۸ مس که مدعی است نیم‌فصل متفاوتی در انتظار آنها خواهد بود. در ادامه مصاحبه او را می‌خوانید:

او با بیان اینکه شرایط مس‌کرمان در نیم‌فصل نخست خوب بود گفت: خداراشکر شرایط خوبی داریم؛ ولی متأسفانه نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم، امیدواریم در ادامه راه با یارگیری مناسب شرایط بهتری را رقم بزنیم و نیم‌فصل دوم متفاوتی داشته باشیم. در لیگ یک معمولاً یک‌سری مشکلات در همه تیم‌ها وجود دارد و این عادی است؛ ولی معمولاً سرنوشت تیم‌ها برای صعود به لیگ برتر در نیم‌فصل دوم رقم می‌خورد که اگر به‌موقع یارگیری مناسب داشته باشیم و شرایطمان بهتر شود می‌توانیم در نیم‌فصل دوم به بالای جدول برگردیم و شانس صعود داشته باشیم.

زبرجد با بیان اینکه امیدوارم مشکلات مس‌کرمان حل شود خداراشکر شرایط خوبی در نیم‌فصل اول داشتم؛ اما عملکرد خوب ما مختص خودم نبوده و همه بچه‌ها زحمت کشیدند. برای مثال گل ۳ امتیازی بازی آخر را که زدم زحمت همه بچه‌ها بود و در نهایت توسط من به ثمر رسید و باعث شد به‌واسطه آن ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم. من و همه بچه‌ها تلاشمان را به کار می‌گیریم که شرایط تیم بهتر شود؛ چون در این صورت هم به خودمان کمک می‌کنیم و هم باعث خوشحالی هواداران کرمانی می‌شویم. در لیگ یک همه تیم‌ها دچار مشکلاتی هستند. همه ساله چیزی که مشخص بوده مس کرمان از لحاظ امکانات و شرایط مالی از دید بازیکنان و بقیه، بازخورد خوبی داشته است. می‌دانیم که در لیگ یک همه تیم‌ها دچار مشکلاتی خصوصاً مسائل مالی هستند. امسال هم مشکلات مالی که پیش آمد برای تمامی باشگاه‌های کرمانی بود؛ ولی به‌هرحال ما امیدواریم که این مسائل حل شود. معمولاً دریافتی‌ها در نیم‌فصل اخیر به‌موقع و خوب بوده و با صحبت‌هایی که انجام شده، امیدوارم مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

زبرجد درمورد یارگیری در نقل‌وانتقالات نیز گفت: باتوجه‌به اینکه بازیکنان زیادی از دست دادیم صددرصد در نقل‌وانتقالات یارگیری خواهیم داشت و باید منتظر بمانیم و ببینیم کادر فنی باتوجه‌به نیاز تیم چه تصمیمی خواهد گرفت. خودم تا پایان فصل تحت قرارداد با باشگاه مس هستم فعلاً نمی‌توانم نظری در مورد پیشنهاداتم بدهم و به قراردادم پایبندم.

او با بیان اینکه تلاشمان را برای صعود ادامه می‌دهیم خاطرنشان کرد: باتوجه‌به بازیکنانی که داریم، شرایطمان از اول فصل خوب بوده و با نفرات خوبی فصل را شروع کردیم؛ ولی فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. امیدواریم در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری داشته باشیم و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا هم به بالای جدول برگردیم هم مردم کرمان را خوشحال کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113629
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.