پایگاه‌های بهداشتی و درمانی پنج گنج تجهیز می‌شود

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس با اشاره به دیدار خود با وزیر بهداشت از قول نمکی برای تأمین تجهیزات بیمارستان‌های شهرستان‌های کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب خبر داد.

به گزارش «کرمان ‌نو» به نقل از خانه ملت منصور شکرالهی درباره وضعیت تجهیز پایگاه‌های بهداشتی و درمانی پنج شهرستان جنوبی کرمان،گفت: قول مساعد جهت اختصاص یک دستگاه MRI و پیگیری جدی تبدیل وضعیت بهورزان پنج شهرستان جنوبی را از وزیر بهداشت اخذ شد.

نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبارجنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این دیدار وزیر بهداشت ودرمان در زمینه رفع مشکلات بهداشتی حوزه پنج شهرستان جنوبی کرمان و تأمین تجهیزات بیمارستان‌های شهرستان‌های کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب قول مساعد دادند.

شکرالهی بیان داشت: تلاش در زمینه تکمیل خانه‌های بهداشت نیمه تمام، تکمیل و تجهیز پایگاه‌های بهداشتی و درمانی پنج شهرستان و همچنین اختصاص یک دستگاه MRI از دیگر دستاوردهای دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

نماینده مردم شهرستان های کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبار جنوب در مجلس یادآورشد: مشکل تبدیل وضعیت ۱۰۶ نفر از بهورزان منطقه که از سال ۹۳ در این شرایط سخت مشغول خدمت به مردم هستند، در این دیدار مطرح شد که دکتر نمکی وزیر بهداشت قول پیگیری جدی برای حل مشکل این قشر زحمتکش را دادند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=66330
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.