مدیر مخابرات منطقه کرمان: 


۷هزار مشترک خانگی فیبرنوری در استان داریم 

مدیر مخابرات منطقه کرمان در نشست خبری از پوشش فیبرنوری مخابرات در استان کرمان و همچنین ورود پوشش 5g به استان خبر داده است. حسن آذری نصرآبادی همچنین گفته ۷ هزار مشترک فیبرنوری در استان داریم.

به گزارش «کرمان نو» از نشست خبری حسن آذری نصرآبادی، مدیر مخابرات منطقه کرمان، او  با بیان اینکه آخرین دستاورد دنیا فیبرنوری داخل منازل است که شرکت مخابرات در منطقه کرمان چندین سال در این زمینه فعال است، گفت: ۷هزار مشترک داریم و مردم  از این تکنولوژی استفاده می‌کنند و ظرفیت استفاده از این تکنولوژی تا ۲۵هزار مشترک فراهم است و هنوز ظرفیت خالی زیادی داریم.

به گفته آذری نصرآبادی، مجوز ۲هزار و ۳۰۰ کیلومتر  فیبرنوری در سطح استان اخذ شده که رقم بالایی است. چرا که کل  زیرساخت در سطح استان ۴هزار کیلومتر است که ۲هزار و ۳۰۰ کیلومتر این برنامه مربوط به فیبرنوری است. او همچنین در خصوص تعرفه خدمات فیبرنوری گفت: کف سرویس ۱۱۰ هزار تومان است. حتی در برخی روستاهای استان کرمان مانند روستاهای رفسنجان مجهز به فیبر نوری شده است.

ظرف کمتر از ۶ ماه شهر کرمان تحت پوشش 5g قرار می‌گیرد 

مدیر مخابرات منطقه کرمان در نشست خبری با خبرنگاران اعلام کرد که ظرف کمتر از ۶ ماه اینترنت 5gدر شهر کرمان فعال می‌شود. به گفته حسن آذری نصرآبادی ، زیرساخت های 5gدر شهر کرمان، رفسنجان و سیرجان آماده شده و  هم اکنون این تجهیزات در گمرک است و به محض آمدن نصب می‌شود. او در این جلسه اعلام کرد که اولویت در نصب تجهیزات شهر کرمان است و بعد در سطح دو شهر دیگر زیرساخت‌ها اماده می‌شود.

پوشش جاده‌ای استان ۹۵درصد است

مدیر مخابرات منطقه کرمان ضمن پذیرش  آنتن‌دهی ضعیف همراه‌اول  در جنوب کرمان اعلام کرد که بایستی برای افزایش پوشش آنتن‌دهی، سایت‌های بیشتری احداث شود که متاسفانه در برخی مناطق مشکل جاده و نداشتن برق باعث انتن‌دهی ضعیف شده است. حسن آذری نصرآبادی، مشکل دیگر را سرقت تجهیزات و قطعی برق اعلام کرد.

او  با بیان این که قطعی انتن‌دهی در زمان بحران با این وضعیت طبیعی است، اعلام کرد که در زمان بحران ما ظرفیت محدودی داریم و هلال احمر،  استانداری و فرمانداری در اولویت شبکه قرار می‌گیرند. در این جلسه همچنین پوشش جاده‌ای استان ۹۵ درصد اعلام شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104770
1 نظر
  1. حمید می گوید

    اینترنت همراه کرمان خیلی ضعیفه بیشتر طرف میدان سراسیاب شهید مغفوری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.