تعیین تکلیف استاندار کرمان در هفته آینده

محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با مهر در خصوص آخرین جزییات انتخاب استاندار کرمان ادامه داد: قرار بود برای تعیین تکلیف این موضوع نشست مشترک مجمع نمایندگان استان کرمان با وزیر کشور سه شنبه هفته جاری برگزار شود.

وی افزود: به دلیل اینکه امیری خامکانی رییس مجمع نمایندگان استان کرمان به دلیل ماموریت کاری خارج از کشور حضور دارد، احمد حمزه ای نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان به عنوان نایب رییس مجمع نمایندگان استان کرمان عهده دار این کار شد.

نماینده مردم کرمان و راور گفت: براساس گفته های نایب رییس مجمع نمایندگان استان کرمان وزیر کشور اعلام کرده است که انتخاب استاندار کرمان ظرف هفته جاری یا هفته آینده تعیین تکلیف می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دلیل وزارت کشور مبنی بر اینکه استاندار کرمان به صورت همزمان با استان های دیگر بعد از ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان معرفی می شود توجیه پذیر است؟ گفت: این دلیل به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست چرا که کرمان از خرداد ماه استاندار ندارد در حالیکه قانون منع به کارگیری بازنشستگان اخیرا مطرح شده است.

وی تاکید کرد: موضوع معرفی استانداران بعد از ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشتگان که توسط سامانی سخنگوی وزارت کشور مطرح شد با موضوع انتخاب استاندار کرمان غیرمرتبط بوده و این تاخیر قابل قبول نیست.

شمارش معکوس برای معرفی استاندار کرمان

معرفی استاندار کرمان در مدار جایگزینی استانداران

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=20429
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.