دوستعلی، منتخب کرمان و راور:


نماینده مجلس حق دخالت در انتصابات را ندارد

دوستعلی، منتخب کرمان و راور در مجلس در جلسه شورای اداری راور گفت: نماینده مجلس حق دخالت و تعیین استاندار و فرماندار را ندارد.

به گزارش « کرمان نو» دوستعلی، منتخب کرمان و راور در مجلس در جلسه شورای اداری راور با بیان اینکه نماینده مجلس حق دخالت و تعیین استاندار و فرماندار را ندارد گفت: اینکه بعضی‌ها در انتخابات شرکت نکردند به علت قول و وعده‌های آن‌هایی بود که به مردم دادند که من برایتان راه و جاده درست می‌کنم. من برایتان آب و برق می‌کشم. خیابان را آسفالت می‌کنم. من برایتان اشتغال ایجاد می‌کنم و قول‌ها و وعده‌های دروغین دیگر.
او ادامه داد: اصلاً نماینده مجلس حق دخالت در انتصابات را ندارد. حتی حق مداخله در تعیین استاندار و فرماندار را هم ندارد، بلکه وظیفه نمایندهٔ مجلس بعد از قانون‌گذاری نظارت بر کارهای اجرایی و عملکرد مدیران است که از وزیر مربوطه راه و آب و برق و کار سوال کند، چنانچه کم‌کاری شده حتی وزیر را به استیضاح بکشانند.
دوستعلی افزود: شأن نماینده مجلس در این نیست که درمورد جدول‌گذاری و آسفالت شهر دخالت کند؛ چون این برعهده شورای شهر و وظیفه شهردار است.
نماینده منتخب مردم گفت: متأسفانه برخی از نمایندگان در عملکردشان کارهایی کردند که باعث دل‌زدگی مردم شد و از شرکت در انتخابات اخیر فاصله گرفتند.
او ادامه داد: بنده قسم می‌خورم که هرگز انتظار این را نداشته‌ام که وارد مجلس شوم. پیروزی از آن خداست و بنده حقیر مخلص و خادم و خدمتگزار همه مردم کرمان و راور خواهم بود، از هر جناح و همه اقشار چه باحجاب و چه بی‌حجاب حتی آنهایی که به من رای ندادند.
دوستعلی در پایان گفت: مشکلات زیاد است و بنده پیگیر مشکلات معیشت، کار و مسکن مردم خواهم بود.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116124
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.