باند قاچاق تلفن همراه منهدم شد

 روابط عمومی دادگستری استان، دادخدا سالاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با ضربه زدن به باندهای اصلی قاچاق کالا گفت مبارزه با کالای قاچاق در دستور کار این دادستانی قرار گرفته است.

وی بیان کرد ماموران اداره کل اطلاعات استان طی تلاش چند ماهه و عملیات دقیق بر روی یکی از باندهای بزرگ و گسترده شبکه ورود و توزیع گوشی‌های قاچاق در داخل کشور توانستند اعضای اصلی و محوری این باند را در حال دپوو و حمل کالاهای قاچاق دستگیر و محموله‌های قاچاق قبل از پخش کشف و توقیف شد.

سالاری در رابطه با نحوه کار این باند گفت این شبکه قاچاق با صدور حواله‌هایی که توسط صرافی‌های داخلی صادر شده، ارز را از کشور خارج کرده و اقدام به خرید این گوشی‌ها از کشور‌های حوزه خلیج فارس کرده است و بعد از آن گوشی‌ها را از طریق قاچاق به کشور وارد و توزیع می‌کردند.

وی در ادامه افزود تا به حال چهار نفر از اعضای اصلی بازداشت شدند و قریب به سه هزار دستگاه تلفن همراه از کشف و توقیف شده است.

دادستان مرکز استان همچنین گفت حساب‌های میلیارد ریالی این باند نیز کشف و توقیف شد.

وی در پایان از تلاش و مجاهدت سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت و به تمرکز صورت گرفته بر روی باندهای کلان قاچاق و این بستر و محیط برای مجرمین و مخلین اقتصادی نا امن و غیر مطمئن اشاره کرد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=8528
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.