اجرای طرح نوین ارائه خدمات تامین اجتماعی در کرمان

این طرح به منظور تسهیل هر چه بیشتر امور مراجعه کنندگان این سازمان اجرا می شود به گونه ای که مراجعه کننده های این سازمان تمام امور خود را در یک محل انجام می دهند.
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان در آیین آغاز بکار این طرح با اشاره به ثبات مدیریتی در دولت تدبیر و امید گفته امروز تمام مسائل سازمان تامین اجتماعی به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می گیرد و در این راستا قدم های موثری برداشته شده است.
علی حسینی با اشاره به اینکه ٥٠ درصد جمعیت کشور، تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است، مستمری بگیران استان کرمان را ٩٩ هزار خانوار اعلام کرد.
وی ادامه داد که تعداد دفترچه های درمانی که صادر، تمدید یا تعویض شده اند برابر با یک میلیون و٢٠٠ هزار جلد بوده و با اجرای طرح حذف دفترچه در مراکز سازمان، شاهد کاهش حجم صدور دفترچه هستیم .
مدیرکل تامین اجتماعی بیان کرد که نتیجه این اقدامات صرفه جویی در هزینه های سازمان و وقت شرکای اجتماعی سازمان بوده است.
حسینی در زمینه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی گفته با توجه به حجم زیاد مراجعات مردم به شعب تامین اجتماعی، برای جلوگیری از رفت و آمدهای غیرضروری شرکای اجتماعی، خدمات غیرحضوری ارائه شد.
وی ادامه داد که در این راستا در استان ٩٦ درصد کارفرمایان لیست و حق بیمه کارگران و ٦٠ درصد بیمه شدگان خاص نیز حق بیمه خود را به صورت غیرحضوری پرداخت می کنند. با این تدابیر بیش از ٤٦ هزار سفر درون شهری غیرضروری کاهش یافته است.
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان با اشاره به افتتاح ٩ شعبه تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید در استان از افتتاح سه کارگزاری مربوط به شعب یک و سه کرمان و شعبه شهرستان زرند خبر داد. وی گفت که پرداخت تعهدات به موقع سازمان در شرایط اقتصادی امروز حاصل تدبیر مدیریت ارشد عالی سازمان و دعای خیر مردم است. امیدواریم کارفرمایان مطالبات معوق خود را به موقع پرداخت کنند تا ضمن بهره مندی از ۱۰۰درصد بخشودگی جرائم، سازمان تامین اجتماعی استان را در پرداخت تعهدات آینده کمک کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=12491
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.