احتمال جیره بندی آب در شهرستان زرند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، علی صادقزاده سرپرست فرمانداری زرند در شورای مشترک اداری و قضایی شهرستان که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه و با حضور حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند، حجت الاسلام محمدی رئیس دادگستری، اعضای شورای تامین، مسئولین اجرایی، قضات و وکلا شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: هفته قوه قضاییه را خدمت تمامی دست اندرکاران این قوه که با زحمات شبانه روزی و تدبیر در راستای عدالت گستری در سطح جامعه تلاش می کنند، تبریک و تهنیت عرض مینماییم و نیز یاد و خاطره بزرگ معمار این قوه و قانون اساسی، آیت الله دکتر شهید بهشتی را گرامی می داریم.

علی صادقزاده در ادامه شهرستان زرند را دارای پتانسیل‌های بسیار فراوانی در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف معرفی نمود و از تدبیر و اندیشیده شدن برنامه‌ها و هدف گذاری‌های جدیدی جهت توسعه روز افزون شهرستان خبر داد و اظهار امیدواری کرد: که مدیریت جدید تیم اجرایی شهرستان با برداشتن گام‌های جدید و اثرگذار، در خدمت صادقانه و بیش از پیش به مردم موفق عمل کند.

وی ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی، برداشت محصول پسته در بیش از ۳۷ هزار هکتار از باغات پسته شهرستان در سال جاری را بسیار خوب پیش بینی نمود و آن را به عنوان استراتژیک‌ترین محصول کشاورزی شهرستان معرفی نمود.

سرپرست فرمانداری زرند مشکل آب و خشکسالی را مهمترین و بحرانی‌ترین مسئله شهرستان دانست و احتمال جیره بندی آب در شهرستان را دور از انتظار ندید و خواستار کمک جدی و همه جانبه مردم در زمینه مصرف بهینه آب، شد.

وی اظهار داشت: با تدابیر از قبل اندیشیده شده، آب مصرفی کارخانه بزرگ در حال احداث فولاد زرند ایرانیان، از فاضلاب شهر‌های کرمان و زرند تامین خواهد شد و همچنین با اقدامات دیگری از جمله افتتاح اخیر طرح پروژه آبگیری باطله و بازیافت آب کارخانه کنسانتره فکور صنعت زرند به عنوان پروژه زیست محیطی و اولین واحد آبگیری از باطله در ایران که مصرف آب را در این کارخانه بیش از ۷۰ درصد کاهش داده، شاهد مصرف بهینه و درست منابع آبی در صنایع و معادن فعال در سطح شهرستان هستیم.

صادقزاده تصریح کرد: وقت آن رسیده که به این باور برسیم، بقای اشتغال بیش از ۲۰ هزار نفری عرصه کشاورزی در زرند، بسته به وجود آب و منابع آبی و استفاده کشاورزان از سیستم‌های نوین آبیاری کشاورزی، است.

سرپرست فرمانداری زرند در بخش دیگری از سخنان خود، افق‌های مهم و بزرگ شهرستان را، افتتاح بیمارستان سینا تا انتهای نیمه اول امسال، افتتاح نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی علی آباد و بهره برداری از کارخانه تولید فولاد زرند ایرانیان تا پایان سال جاری اعلام کرد.

سرپرست فرمانداری زرند ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تا حد امکان برخی ازمسائل و مشکلات خود را در داخل خود آن اداره و یا مجموعه حل و فصل نمایند و از وارد شدن مستقیم دستگاه قضایی شهرستان جهت مرتفع نمودن مشکلات، جلوگیری بعمل آید.

وی از کم کردن تعداد و محدود نمودن جلسات در فرمانداری خبر داد و تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا با برقراری برخی از جلسات در بیرون از مجموعه فرمانداری و مصوبات کوتاه، ولی اثر گذار، بهروری کار را به حداکثر برسانیم.

رئیس جدید شورای تامین شهرستان با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری ابراز داشت: هیچ یک از مدیران و مسئولین اجرایی حق دفاع و یا جبهه گیری بر علیه نامزد‌های انتخاباتی را ندارند و با ایجاد هر گونه تنش و متشنج کردن فضای آرام شهرستان، مقابله جدی و دفع می کنیم.

وی افزود: در چارچوب قانون و در حوزه اختیارات، با نامزد‌های احتمالی مجلس تعامل و همکاری خواهیم داشت و پذیرای هرگونه نقد سازنده‌ای خواهیم بود.

علی صادقزاده در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم، گام به گام، دست در دست هم و تعامل و همکاری مردم با مسئولین و بالعکس، در راستای توسعه روزافزون شهرستان زرند قدم بر داریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29389
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.