امام جمعه رفسنجان: دولت به استانهای پسته خیز توجه ویژه کند

حجت الاسلام جعفری در خطبه های نماز جمعه امروز کرمان ضمن تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان به وضعیت سوریه اشاره کرد و گفت که آمریکا و دشمنان بشریت به دنبال براندازی نظام سوریه هستند.اما ایران اسلامی خواهان برگزاری انتخابات در این کشور است تا منتخب مردم، این کشور را هدایت و کنترل کند. آمریکا بر این عقیده است که نظام کنونی سوریه باید کنار برود و رئیس جمهور دیگر بر سر کار آید.

لزوم ساماندهی بازار پسته

حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) به شرایط بازار و قیمت پسته اشاره و بر لزوم ساماندهی بازار این محصول تأکید کرد وی افزود دولت باید به استانهای پسته خیز توجه خاصی داشته باشد.
امام جمعه رفسنجان ادامه داد که در ۱۳ استان پسته کاشت و برداشت می شود لذا دولت باید به این استانهای پسته خیز توجه خاصی داشته باشد و برای رفع مشکلات حوزه پسته  تلاش کند. یکی از مهمترین این مشکلات عدم نقدینگی است .

مهیا کردن شغل و امکان ازدواج آسان

حجت الاسلام کرمی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت ضمن گرامیداشت واقعه عاشورا گفته یکی از درسهای عاشورا این است که هیچ وقت نباید به دشمن اعتماد کرد. وی با اشاره به انجام سرشماری به مردم سفارش کرد اطلاعات خود را از طریق اینترنت ثبت و در سرشماری شرکت کنند.او به معضلات اجتماعی اشاره کرد و گفت که دستگاه قضایی و دولت به دنبال رفع برخی از معضلات از جمله توزیع مشروبات الکلی باشند . امام جمعه جیرفت خواهان ایجاد اشتغال و ترویج ازدواج آسان شد.

با تدبیر اختلافات جزئی رفع شود

حجت الاسلام حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سیرجان به سفر معاون صدر اعظم آلمان به کشورمان اشاره کرده و می گوید که کسی نباید جرات جسارت به ملت ایران را داشته باشد وی ادامه داد ما از موضع گیری مسئولین و عدم ملاقات با این مقام قدردانی می کنیم . او از لزوم همدلی و وحدت بین دولت و ملت یاد کرد و گفت با تدبیر باید اختلافات جزئی نیز رفع شود. امام جمعه سیرجان از سیاه پوش کردن شهر در این ایام قدردانی کرد.

توان نیروی انتظامی باید روز به روز ارتقا یابد

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های نماز جمعه این هفته ریگان یکی از درسهای عاشورا را اجرای امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت باید پشتوانه حکومتی برای این امر وجود داشته باشد وی به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت به فرموده رهبری آمادگی و توان نیروی انتظامی باید روز به روز ارتقا یابد او اضافه کرد باید امنیت باشد تا امکان فعالیتهای سیاسی اقتصادی و فرهنگی باشد

لزوم پیگیری حقوقهای نجومی

حجت‌الاسلام علیرضا مهدی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته بافت ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) گفت که با وجود گذشت چندین ماه از افشای حقوق های نجومی و تاکید رهبری بر پیگیری این مسئله هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته و بعضی از مسئولان به تطهیر و تبرئه حقوق بگیران پرداخته اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=4319
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.