بهره‌برداری از زیرگذر آزادی در دهه‌ فجر

سیدمهران عالم‌زاده با اشاره به روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهر کرمان گفت: زیرگذر آزادی، براساس زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده، در ایام دهه‌ی فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

عالم‌زاده با بیان این‌که تمرکز منابع مالی و انرژی شهرداری بر این است تا پروژه‌ها یکی پس از دیگری تکمیل و به بهره‌برداری برسد، گفت: پل شهید الله‌دادی (ابوذر) نیز تا آخر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در رابطه با زیرسازی و آسفالت معابر چهار منطقه گفت: در محدوده‌ی شهرداری منطقه یک، آسفالت کوچه‌های مجاور ضلع شرقی بولوار آیت‌الله خامنه‌ای، در حال انجام است.

شهردار کرمان افزود: زیرسازی و آسفالت محله‌های هدف در چهار منطقه‌ی شهری در دستور کار قرار دارد.

عالم‌زاده در خصوص توزیع عادلانه‌ی امکانات در مناطق شهری گفت: با ایجاد خزانه‌داری مشترک در شهرداری مرکز، درآمدهای تمام مناطق و سازمان‌های شهرداری، به خزانه‌ی مشترک وارد شده و تمام امکانات به‌صورت عادلانه از شهرداری مرکزی توزیع می‌شود.

وی از فعال‌تر شدن مدیریت بازرسی شهرداری خبر داد و گفت: مدیریت بازرسی، حوزه‌ای است که تاکنون، کمتر به آن توجه شده که با فعال‌سازی این مدیریت، درصدد هستیم مشکلات مردم هرچه سریع‌تر بررسی و رفع شود.

شهردار کرمان بر ایجاد سیستم مجازی برای پرداخت غیرحضوری عوارض توسط مردم تأکید کرد و گفت: در آینده سیستمی راه‌اندازی خواهیم کرد که قبوض مربوط به عوارض، به‌صورت مجازی یا پیامک برای مردم ارسال شود.

عالم‌زاده تأکید کرد: از مردم انتظار داریم در رابطه با پرداخت عوارض شهری، با شهرداری مشارکت و همکاری کنند.

پروژه میدان آزادی و ابوذر نیمه‌تمام نمی‌مانند | برای انتخاب سخنگو به نتیجه نرسیدیم

بی پولی؛ درد آزادی

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=20441
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.