دولت از نقدینگی لازم برخوردار نیست

 «ابوالقاسم سیف اللهی»در همایش بررسی اسنادخزانه اسلامی و اوراق مشارکت در قانون بودجه ۹۵ اظهارداشت که هماهنگی خوبی بین مجموعه دولت و سایر نهادها و دستگاه های استان وجود دارد. به گونه ای که در بخش های مختلف همه دست به دست یکدیگر داده اند تا استان در مسیر توسعه حرکت کند.

وی افزود که در برخی از استان ها اختلافاتی وجود دارد یا همدلی آنها مانند استان کرمان نیست که این امر باعث شده برخی از مدیران دستگاه های اجرایی و یا مسئولین حوزه دولت دست روی دست گذارده و از شرایط امروز استفاده نکنند.

وی به راهکارها اشاره دارد و می گوید  که یک راه این است که منتظر تخصیص اعتبار و نقدینگی بود و راه دیگر استفاده از روش های مختلف برنامه های توسعه ای و عمرانی است که با آن کارها را پیش برد.

معاون استاندار اسناد خزانه را قرضی کاری دانسته و گفته با این روش می توانیم فعالیت های خود ادامه داده و در پایان سال اسناد خزانه را که با تعهد دولت می باشند، به نقدینگی تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه تیم تصمیم گیری تخصیص اعتبار به دستگاه ها سعی دارد که همه موارد را مدنظر قرار دهد گفت مدیران باید در بخش های تامین اجتماعی، حسن انجام کار و ارزش افزوده توجیه شوند تا با نقدینگی اندک کار را به سرانجام رساند.

معاون فنی و عمرانی استانداری افزود که باید از ظرفیت های موجود برای پیشبرد پروژه ها استفاده کرد در غیر این صورت استان متضرر خواهد شد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=5355
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.