سریال تساوی های مس ادامه دارد

مس در این بازی  با ترکیب رضا حیدری، بهنام داداش وند، زینال خیری، مجید ایوبی، احمد زنده روح ، سجاد اژدر، محسن دلیر، فرشید علیزاده، علیرضا قاسمی، وحید اسماعیل بیگی وعلیرضا ابراهیمی به میدان رفت.

این بازی به میزبانی نساجی مازنداران شروعی نه چندان جذاب داشت و در میانه های میدان می‌شد.

در دقیقه ۱۵ احمد زنده روح از روی یک ضربه آزاد دروازه نساجی را تهدید و اولین موقعیت خطرناک بازی را برای مس رقم زد. نیمه اول بازیکنان نساجی حضور چشمگیری در زمین مس داشتند که با دفاع خوب دروازبان و خط دفاع مس آنچنان موقعیت خطرناکی بر روی دروازه کرمانی ها خلق نشد.

در دقیقه ۳۵ بازی با درخشش رضا حیدری دروازبان دوم تیم مس دروازه کرمانیها همچنان بسته ماند، اما دقایق آخر نیمه اول طوفانی و با سرعت بالا دنبال شد و دروازه مس چند بار به شدت تهدید شد. با این حال در پایان ۴۵ دقیقه نخست دو تیم بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم بازی با حملات تیم نساجی آغاز شد. از دقیقه ۵۵ بازی دغاغله به جای محسن دلیر وارد بازی شد. در دقیقه ۶۵ بازی دروازه مس به شدت تهدید و توپ ابتدا توسط دروازه بان و سپس مدافع مس دفع شد. در این دقایق بازی با خشونت بالایی از سوی دو تیم دنبال شد و بازیکنان هر دو تیم بارها مصدوم شدند.

در حالیکه بازی خشنی را شاهد بودیم، علیرضا قاسمی  بازیکن مس در دقیقه ۷۰ اولین کارت بازی را دریافت کرد. در دقیقه ۷۱ بازی مهدی تیگدری جای اژدر را در تیم مس گرفت. دقایقی بعد نجفی از تیم نساجی نیز یک کارت زرد از داور بازی گرفت.

در ۱۵ دقیقه پایانی شاهد حملات پی در پی نساجی و ضدحملات مس بودیم. میلاد احمدی دومین بازیکن تیم نساجی بود که با کارت زرد جریمه شد. بهنام داداش‌وند از مس هم در دقیقه ۸۵ کارت زرد دریافت کرد تا دو تیم در تعداد کارت زرد نیز با هم برابری کنند. در دقایق پایانی احسان پورشیخعلی بجای علیرضا قاسمی برای مس وارد بازی شد، در وقت های تلف شده مس حاکم میدان بود و چندین موقعیت عالی گلزنی را از دست داد و بدینگونه مس به دریافت یک امتیاز بازی راضی و با تساوی دیگر راهی کرمان شد.

گل گهر صدر جدول را از دست داد

گل گهر سیرجان دیگر تیم استان میزبان نفت مسجد سلیمان بود که با توقف مقابل این تیم به تساوی رسید. سیرجانی ها یکی از تیم های بدون باخت این فصل لیگ آزادگان هستند که با این تساوی ۸ امتیازی شدند و با یک پله سقوط در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفتند .

مس رفسنجان همچنان در قعر جدول

دیگر تیم استان تیم مس رفسنجان بود که در ورزشگاه خانگی به مصاف آلمینیوم اراک رفت. این بازی تا پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل دنبال شد،  اما در ثانیه های پایانی شاهین مجیدی دروازه  مس را باز کرد تا این تیم چهارمین شکست متوالی را متحمل  شود و در پایان هفته چهارم همچنان بدون امتیاز در قعر جدول بماند .

 

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=2841
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.