کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان خبر داد؛


پیش‌بینی بارش باران و وزش باد در برخی مناطق استان کرمان

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز در برخی از مناطق استان وزش باد نسبتاً شدید و بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تاکمی ابریست، گفت: برای امروز در مناطق غربی و شمالی استان بارش‌های پراکنده باران و در مناطق شرقی وزش باد را شاهد هستیم.
او افزود: برای اواخر وقت امروز تا روز سه‌شنبه با فعالیت سامانه بارشی ناپایدار در سطح استان که عمده بارش‌ها در مناطق نیمه شمالی، شمال غربی و غرب و مرکز استان خواهد بود.

او افزود: با ورود این سامانه بارشی آب‌گرفتگی معابر به‌صورت نقطه‌ای، جاری‌شدن روان آب‌ها دور از انتظار نیست.

 راستی بیان داشت: برای روز سه‌شنبه وزش باد در اکثر مناطق شاهد هستیم، اما برای مناطق شرقی وزش نسبتاً شدید به همراه گردوخاک که باعث خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده جوی نسبتاً آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

راستی گفت: فهرج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله‌زار با دمای ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده‌اند.
او حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۳ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116173
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.