مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد


تغییر زمان آموزش حضوری دانش‌آموزان کرمانی| بازگشایی مدارس به صورت تدریجی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه همه مدارس روستایی و عشایری و کلاس های مهارتی فنی و حرفه ای از سوم مهرماه به صورت حضوری آموزش خود را آغاز کردند؛ گفت: برای سایر مدارس عنوان شده بود که فرآیند بازگشایی از اول آبان ماه آغاز شود؛ اما فرایند بازگشایی مدارس براساس پروتکل های اعلامی و اخذ مجوزهای لازم، از اول تا آخر آبان ماه متغیر خواهد بود، در نتیجه نمی توان زمان بازگشایی دقیق را اعلام کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “احمد اسکندری نسب” امروز سوم آبان ماه در نشست شورای معاونان آموزش وپرورش استان کرمان اظهارکرد: برای حضوری شدن مدارس تاریخ خاصی را مشخص نمی کنیم بلکه براساس پروتکل ۰۶ که توسط شبکه بهداشت اعلام شده بود چند مرحله بازگشایی حضوری داشتیم.

وی در ادامه افزود: همه مدارس روستایی و عشایری و کلاس های مهارتی فنی و حرفه ای از سوم مهرماه به صورت حضوری آموزش خود را آغاز کردند؛ کلاس های بیش از ۱۵ نفر به صورت زمان بندی در شیفت ها و روزهای متفاوت بازگشایی شدند.

اسکندری نسب بیان کرد: برای سایر مدارس عنوان شده بود که فرآیند بازگشایی از اول آبان ماه آغاز شود؛ اما فرایند بازگشایی مدارس براساس پروتکل های اعلامی و اخذ مجوزهای لازم، از اول تا آخر آبان ماه متغیر خواهد بود، در نتیجه نمی توان زمان بازگشایی دقیق را اعلام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین اظهار کرد: به آن دسته از مدارسی که درخواست بازگشایی را در سامانه ثبت کرده اند پس از بازدید و مشاهده و احراز شرایط لازم برای حضوری شدن، مجوز بازگشایی ارائه شد؛ بقیه مدارس هم باید فرایندهای لازم را بگذرانند تا مجوز حضوری شدن به آنها داده شود.

وی گفت: تاکنون ۹۵ درصد فرهنگیان و بیش از ۸۵ درصد دانش آموزان ۱۲ الی ۱۸ سال در استان کرمان واکسن کرونا را دریافت کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78757
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.