معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی تشریح کرد


دانشجویان دانشگاه آزاد چقدر وام می‌گیرند؟

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل اعطای تسهیلات بانک ملی به دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در این دستورالعمل اعلام کرد: دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه براساس مفاد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی ایران می‌توانند مطابق با سهمیه تعیین‌شده، علاوه بر استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان واحد، از تسهیلات بانکی که به عنوان کمک هزینه تأمین شهریه تحصیلی دانشجویان بوده و به حساب دانشگاه واریز می‌شود، بهره‌مند شوند.

بدیهی است با توجه به اینکه دانشگاه صرفاً به عنوان معرف است، تمامی مراحل تکمیل پرونده، افتتاح حساب و ارائه تضامین مربوطه باید توسط دانشجوی واجد شرایط انجام گیرد.

62731272

براساس این دستورالعمل؛ واحدهای دانشگاهی باید متقاضیانی که نسبت به سایر دانشجویان دارای بیشترین میزان بدهی شهریه هستند، دانشجویانی که کمتر از ۵۰ درصد سنوات تحصیلی خود را سپری کرده باشند و دانشجویانی که از سایر تسهیلات اعطایی صندوق رفاه دانشجویان استفاده نکرده باشند را در اولویت دریافت این تسهیلات قرار دهند.

دانشجویان متقاضی دریافت این تسهیلات می توانند با مراجعه به سامانه ساجد به نشانی sajed.iau.ir بخش صندوق رفاه دانشجویان، نسبت به ثبت‌نام و تعیین مبلغ وام اقدام کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108878
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.