فرماندار جیرفت:


سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی جیرفت در جلسات حاضر نمی‌شود

فرماندار شهرستان جیرفت از مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمان گلایه کرد و گفت: با وجود گذشت پنج ماه از تعیین سرپرست برای شرکت پخش جیرفت، هنوز تکلیف این پست مشخص نشده است.

به گزارش کرمان‌نو،‌ احمد بلندنظر عصر روز دوشنبه در شورای اداری شهرستان جیرفت اظهار کرد: نگرانی خود را در این زمینه کاری به استاندار و مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمان اعلام کردم و انتظار می‌رود تکلیف این پست را روشن کنند.

او یادآور شد: سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی جیرفت در هیچ‌کدام از جلسات هم حضور پیدا نمی‌کند و امکان تعاملی وجود ندارد.

بلندنظر افزود: امیدواریم کمبود سوخت از جمله نفت گاز، گاز مایع، نفت سفید و بنزین در این روزها به‌ویژه باتوجه‌به نزدیکی به پایان سال پیش نیاید.

او با اشاره به انتخابات پیشرو گفت: رعایت اصل بی‌طرفی مهم‌ترین تکلیف مدیران در انتخابات است و اقدامات جانب‌دارانه مدیران در انتخابات تخلف محسوب می‌شود و مستوجب مجازات است.

فرماندار جیرفت اضافه کرد: همه داوطلبانی که صلاحیت آنها تأیید شده مورد تأیید ما هستند؛ اما وفق قانون اجازه نداریم از هیچ یک از کاندیداها حمایت کنیم.

او یادآور شد: این انتخابات به دلیل تلاش‌های دشمنان برای کم‌رنگ نشان‌دادن پشتوانه‌های مردمی نظام، یک جنگ تمام‌عیار است.

بلندنظر با بیان اینکه راهبرد دشمن خارج‌کردن مردم از صحنه انتخابات است افزود: دشمن در ۴۵ سال عمر انقلاب به هر ترفند و حیله‌ای دست‌زده که همراهی و پشتوانه مردم را از انقلاب بگیرد.

او تأکید کرد: دشمن ساکت ننشسته و بعد از ضربه‌هایی که در منطقه خورده به دنبال جبران است و بهترین فرصت را برای جبران در جریان انتخابات می‌بیند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115728
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.